Önemli

422 32 24
                                    

Merhaba sevgili Roser'lar!

Biliyorum çok uzun zaman oldu... Bu uzun zamanın ardından gelip kitaba baktım ve kelimenin tam anlamıyla şok geçirdim. Yorumlarınızı, yeni bölüm isteyenleriniz, okunma sayıları...
Benim için ne kadar değerli olduklarını anlatmam mümkün değil.

Wattpade uzun bir ara vermiş olmamın sebebi bana özel ve beni değiştiren bir konuydu, burada onun hakkında konuşmayacağım. Sadece söylemek istediğim şey şu an olduğum kişi eskisinden biraz daha farklı. Bu hesap ve kitaplarım geçmişimden çok fazla iz taşıyorlar ve bu beni çıldırtıyor.

Hiçbir zaman yazdığım bölümleri sevmedim, hep bir şüphe içindeydim ve en iyisi olmak istiyordum. Bu uzun zamanın ardından en iyisi oldum mu? Söz konusu bile olamaz. Peki hesaba geri döndüm mü? Belki. Yazdığım cümlelerden ve acemi kalemimden utanıyor muyum? Kesinlikle evet.

Ama fark ettim ki kötü de olsam yanımda olan sizler varsınız ve bu beni biraz olsun iyi hissettirdi.

Sonra dedim ki neden bölümlere devam etmeyeyim ki? Beni bu halimle de kabul edip okuyan bu kitleye istediği bölümü versem ne kaybederim?

Hemen birkaç gün içinde bölüm atacağımı söylemiyorum ama yazmaya çalışacağım. Hepimizin geçtiği bu zorlu günlerde beni az da olsa keyiflendiren hikayelerime devam etmeye karar verdim...

Evet, hikayelerime...

Jane Potter hikayemi bilenler bilir, ilk ve en benimsediğim kitabımdı ve ben onu yayından kaldırdım. Çünkü aşırı derecede düzenlenmeye ihtiyacı var, minik Jane'imin.

Onun haricinde Tülün Ötesi kitabıma da devam etme ihtimalini göz önünde bulunduruyorum.

Ve de... Bu kitap. Ben ilk hesaptan çıkış yapıp uzun süre girmediğim o süreden beri tek yorum ve oy bildirimi gelen kitabım bu... Bu yüzden buraya gelip şu an bu satırları yazıyorum. Sizler için bölümler yazmaya devam edeceğim.

Bunca zaman sabredip vazgeçmeyen ve hâlâ kitabı okumak için bu duyuru bölümüne gelen güzel insanlar, sizler için devam edeceğim. Sık sık bölüm gelmeyecek, ama elimden geleni yapacağım.

Bu bölüme içinizden gelen her şeyi yorum olarak bırakın da birlikte biraz moral dolalım, gülümseyelim, konuşalım, tartışalım. Yalnız, benim asıl istediğim şey; eleştiri. Hatalarımı ya da beğendiğiniz şeyleri belirterek gelişmemde yardımcı olabilirsiniz.

Bu hikayenin devamlı okuyucuları, Roser'larım... Güzel ve mutlu günler dilerim, yüzünüzden gülüşünüz eksik olmasın :)

Sizleri seviyorum 💕

slчthєrín kαlвí / hαrrч pσttєr İkíz /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin