◇Siyah Madde◇

1.1K 118 102
                                    

Bol yorum atar mısınız acaba?
Yeni Bölüm Sınırı: 20 Oy!

"Anlamıyorum." dedi Rose bedensiz sese. "O siyah madde ne?" Zümrüt yeşili gözlerini bembeyaz odanın her bir köşesinde gezdirdi.

Bedensiz ses, "O bir lanet. Peter aklını kullandı, seni kendine muhtaç ediyor. Bu laneti bir tek o çözer ve o da sen onun istediğini yapmadığın sürece laneti geri çekmeyecek."

"Ama yapamam! Lord'un geri dönmesine yardım edemem." diye bağırdı Rose. "Babamı hayal kırıklığına uğratamam. Benim hep kötü biri olduğumu düşünecek..." Sesi gittikçe daha da kısılarak fısıltıya dönüştü.

"Belkide kötüsündür. Geleceğini bilebiliyorum. Sen kendini keşfettin mi hiç? Bir yanın Lord'un yanında olmak istemiyor mu?" dedi ses bu sefer.

"Kes sesini! Yardım etmeyeceğim o fareye."

"O zaman ölürsün. Kırmızı kanının her damlası siyaha dönüşecek, kalbin siyaha boyanacak ve artık hep siyah kan pompalayacak. Ve öleceksin... Peter Lord'u bulacak ve geri döndürecek. Karanlık yükselecek ve durdurabilecek kişi de ölü. Lord seni ne diye asıl ailenden kopardı Rosy? Seni istedi, yanında istedi. Karanlık Kader..."

Kendi kendine söyleyenerek açtı gözlerini. "Ben kötü değilim."

"Tabii ki de değilsin." dedi genç bir ses. Rose irkilerek sese döndü. Kocaman açılmış yeşil gözlerini diğer yeşillerle buluşturdu.

"Korkuttuysam özür dilerim." dedi Harry mahçup bir ifade ile.

Rose homurdandı, saçlarını omzunun arkasına atarken, bir yandan da kaşlarını kaldırarak baktı Potter'a.

"Seni merak ettim," diye yanıtladı çocuk soran bakışları. "Aslında bir şey daha var. Üstüme siyah madde kusmazsan yanına oturabilir miyim?"

Rose bir yanına bir Harry'ye baktı. "Yanıma oturabilirsin. Özellikle üstüne kusarım."

"Ah, pekâlâ." diye mırıldandı Harry, Rose'un karşısına oturmayı tercih ederek.
"Ben Quinn ile konuştum. Bu olayın kafanı çok kurcaladığını bildiğim için aradan çıkartmak istedim. Bir erkek kardeşi varmış, İlvermorny'de. Kendiside orada okuyormuş fakat okuldan atıldıktan sonra Hogwarts'a göndermiş babası... yani Regulus Black. Hermione, Dumbledore'dan, erkek kardeşinin okul kaydını bulmasını istedi. Eğer gerçekten öyle biri varsa bu da Quinn'in Regulus'un kızı olduğunu kanıtlar."

"Neden Regulus'a sormuyoruz?" diyerek araya girdi Rose.

"Çünkü Regulus Black yok, kayıp, saklanıyor- herkesden. Bu da akıllara şu soruyu getiriyor tabii: Regulus Black, neden Black soyadını taşıyan birisini Hogwarts'a göndersin? Anlattıkları kadarıyla bir çok okul var başka bölgelerde. Neden-"

"Neden bir Black'i, Black'lerin oldukça tanıdığı bir yere göndersin?" diye tamamladılar aynı anda.

İki kardeş uzun süre konuşmadan birbirlerine baktılar. Göz temasını ilk bozan Rose oldu. Başını eğip eliyle yüzünü kapattı. Gülümsemesini gizlemeye çalışıyordu.

slчthєrín kαlвí / hαrrч pσttєr İkíz /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin