Birazdan akşam yemeğine geçilecekti ve ben de plan yapmakla meşguldüm.
Yani sonuçta Şeyda'yı kovdurmam gerekiyordu. Ayrıca bunu diğerlerine de fark ettirmemeliydim. Yani kovdurmaya çalıştığımı...
Aklıma bir şeyler geliyor ama hadi hayırlısı...
Aklıma gelen planı uygulamak için önce hem Şeyda'ya bakmam hem de mutfağa bakmam gerekiyordu. O sebeple odamdan çıkarak mutfağın yolunu tuttum. Şeyda'da burdadır heralde.
Mutfağa girdiğimde çalışanların hepsinde yemek telaşı olduğunu gördüm. Yani zaten çok kişi yoktu, 5-6 kişi felan, ve aralarında Şeyda'da vardı.
Güzel.
Şeyda'ya baktığımda bir çorbayı karıştırdığını görmüştüm. Tam Şeyda'ya yönelik konuşacağım sırada Şeyda benden önce davrandı.
"Bir şey mi istemiştiniz?"
"Yok, sıkılmıştım da öylesine bakıyordum. Çorbayı sen mi yaptın? Çok güzel görünüyor da"
Merak ettiğim soruyu da sormuştum böylelikle. Şeyda utanarak kafasını onaylar anlamda sallayıp konuşmaya başladı.
"Zaten birazdan yemeğe geçilecek ama, eğer çok canınız çektiyse tabağa koyayım sizin için?"
Aslında çokta kibar ve iyi niyetli bir kız gibi duruyordu, ama içini bildiğim için bu iyi niyetli gibi görünen haline kanmıyordum.
Kafamı iki yana sallayarak Şeyda'yı reddettiğimde Şeyda "peki, siz nasıl isterseniz." Diyerek çorbayı karıştırmaya dönmüştü.
Buradaki işim bittiği için mutfaktan çıkarak odama geçtim.
Şimdi benim uyku ilacı gibi bir ilaç bulmam lazım, ama nasıl?
Ayrıca ilaç aldığımdan evdeki kimsenin haberi olmamalı, hizmetlilerin bile.
Acaba çıkıp eczaneden felan mı alsam? Reçete isterler mi ki? İsterler heralde ya, rüşvet versem? Olmaz!
E ne yapacağım? Evde ecza dolabı var mıdır acaba? E varsa da ben bu koca evde nasıl bulacağım?
Ayrıca ecza dolabında uyku ilacı felan var mıdır? Vardır heralde ya, belki evden birinin uyku problemi vardır.
Mutfakta olabilir mi acaba? İnşallah değildir, o kadar kalabalıkta kimseye fark ettirmeden alabilmem bir mucize çünkü.
Ne yapsam? Offf ne yapabilirim ki? Bul hadi Yağmur...
Düşün, düşün, düşün, düşün, düşün, düşün, düşün, düşün, düşün, düşün, düşün, düşün...
Offf bulamıyorum lan, ee plan güzel gidiyordu da bozdu işte.
Direkt sorsam ecza dolabını, çıkardığım olay sayesinde hizmetliler gözünde şüpheli olabilirdim. Tabii bunu babama söylemek yürek ister ama.
(Yazardan Not: Arkadaşlar gerçekten bulabilmek için çok uğraştım, gerçekten bende baya düşündüm ne yapılabilir diye. En sonunda zor da olsa buldum. Söylemek istedim)
1 dakika, buldum sanırım. Yani inşallah işe yarar.
Aklıma gelen planı uygulamak için tekrar mutfağa geldiğimde 3 kişi olduğunu görmemle sevinmiştim. Yani en azından az önceki kadar çok kişi yoktu.
Hizmetlilerden orta yaşlı görünen bir kadına dönerek "şey, başım ağrıyor da ağrı kesici var mı acaba?" dediğimde kadın da bir yere doğru yöneldi, yani sanırım ecza dolabına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem
Teen FictionBir kız düşünün, 17 senelik hayatının bir yalan üzerine kurulu olduğu... Tabii burdan söyleyince kolay geliyor kulağa, değil mi? Ama aslında empati yapınca hiçte öyle olmadığını farkedeceksiniz. Düşünsenize her gün gördüğünüz, aynı evin içinde yaşa...