Dziękuję za nominacje BlackMistery i Tiiffainy ❤
Nominacja ta jest otrzymywana od innego blogeraw ramach uznania za bardzo dobrze i rzetelnie wykonaną robotę. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania (w moim przypadku 21, bo od dwóch osób xD) i nominować kolejne osoby oraz zadać im pytania.
❄Od BlackMistery❄
1. Z czego czerpiesz inspiracje do pisania?
Szczerze mówiąc, ze wszystkiego dookoła. Z ludzi, ich zachowania, przyrody, z tego, co mówią moi przyjaciele, z mojej chorej wyobraźni xD2. Wiążesz jakkolwiek swoją przyszłość z pisaniem?
Tak. Moim marzeniem jest zostać pisarką. Mam nawet jedną książkę, przygotowaną do wydawnictwa. "Wszystko, czego pragniesz..." jest na niej trochę wzorowana. No cóż, zobaczymy jak to wyjdzie ;)3. Jaki jest artysta, którego piosenki najbardziej do ciebie przemawiają?
Cóż, wydaje mi się że będzie to Colbie Caillat xD4. Masz jakieś hobby? Jeśli tak, jakie?
Śpiewam :) a raczej, śpiewałam. Chyba rezygnuję xD5. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Tylko jedna? :o o matko... Ciężko wybrać... "Upadli" "Morze Spokoju" "Dary Anioła" :P6. Co sadzisz o homoseksualistach? Tolerujesz ich?
Jak najbardziej toleruje. To są zwykli ludzie i nikt nie ma prawa ich oceniać. Żyją, jak chcą. Każdy ma swoje upodobania. Czy oni nie mogą?7. Twój ulubiony słodycz? ;D
Zdecydowanie żelki i czekolada!!! :D moja miłość ❤8. Gdzie chcesz być w tym roku na wakacjach?
Hmm... To lato zapowiada się dla mnie pełne pracy, ale chciałabym znów pojechać do Egiptu lub bardzo chciałabym odwiedzić moją ciocie w Australii.9. Jaka jest twoja samoocena? (co myślisz o sobie? W czym jesteś dobra, a w czym nie?)
Uważam, że jestem dobra w rozśmieszaniu innych, dobrze śpiewam, jestem osobą kreatywną i pomocną.
Nie jestem dobra z fizyki (wręcz fatalna) i w piłkę nożną xD
Co myślę o sobie? Mogłabym być zdecydowanie szczuplejsza i bardziej przykładać się do nauki :p10. Co chcesz w sobie zmienić?
Chciałabym zmienić w sobie niektóre moje zachowania i trochę figurę xD11. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Lubię czytać, pisać, spotykać się z przyjaciółmi :)❄Od Tiifainy❄
1. Jakiej muzyki słuchasz?
Na ogół słucham wszystkiego, oprócz country i disco. Piosenka musi do mnie przemawiać nie tylko melodią, ale i słowami. :)2. Jakie zwierzęta lubisz?
W domu mam mojego najukochańszego pieska, maltańczyka xD Wabi się Leo i moim zdaniem jest bardzo uroczy :D Jeżdżę konno, więc oczywiście lubię też konie :p3. Jesteś bardziej wojownikiem czy strategiem? Dlaczego?
Hmm... Wydaje mi się, że po trochu tym i tym xD
Strategiem dlatego, iż lubię planować i zarządzać i zwykle mi to wychodzi :p
Wojownikiem dlatego, że nie przestanę, dopóki nie osiągnę swojego celu.
I dlatego że jakoś muszę się bronić przed starszym bratem xD4. Gdzie lubisz spędzać wakacje?
Uwielbiam wyjeżdżać za granicę, ale kocham też zwykłe morze czy mój domek nad jeziorem z rodziną i przyjaciółmi ^^5. Jak chciałabyś mieć na imię?
No cóż, mam na imię Patrycja. Miałam mieć na imię Antonina (dzięki ci Boże, że nie mam xD) a jak chciałabym mieć na imię... Hmmm... Myślę, że Nina :P6. Przyszły zawód?
Och... Z tym największy problem... Myślę jednak nad zarządzaniem, ale wciąż szukam ;)
Chociaż bardzo bym chciała też być zawodową pisarką, a nie amatorką xD7. Ulubione motto lub cytat?
Dużo... Ale jeśli miałabym wybrać...
"Ten, kto skacze do nieba, może upaść, to prawda. Ale.może też poszybować w górę"
Uwielbiam go. Przemawia do mnie i daje dużo do myślenia ;)8. Czy chciałabyś kogoś zabić? Kogo?
Tak, tak i jeszcze raz, TAK! Zdecydowanie chciałabym zabić mojego nauczyciela od fizyki... Łysy grzyb jest po prostu... Ugh, szkoda gadać.9. Wolisz wampiry czy wilkołaki? Dlaczego?
Myślę, że wolę wilkołaki xD a dlaczego? Bo wydają mi się gorący i pociągający :'D10. Masz jedno życzenie. Jakie?
Żeby moja rodzina i przyjaciele byli zdrowi i szczęśliwi ^^Jeszcze raz, bardzo dziękuję za nominacje i oczywiście docenienie moich prac ❤
Ja nominuje:
Marsalior22
Pandapii
ReiraxD
majka6bpd
DarkShadow77
Cecily_idk
I to tyle ^^ a oto pytania :
1. Co lubisz w pisaniu opowiadań?
2. Jakie jest twoje ulubione opowiadanie na Wattpad?
3. Jaki jest twój ideał dziewczyny/chłopaka?
4. Zmieniłbyś/Zmieniłabyś coś w swoim życiu? Jeśli tak, co takiego?
5. Możesz wybrać sobie jedną moc. Jaka ona będzie? xD
6. Czy twoi przyjaciele czytają twoje opowiadania? Jeśli tak, co uważają?
7. Jeśli mógłbyś/mogłabyś przenieść się do jakiejś książki lub opowiadania, jakie to by było?
8. Wolisz morze, góry, wsie, miasta? Dlaczego?
9. Uczysz się jakichś języków obcych? Jakich?
10. Znasz taką osobę, której szczerze nienawidzisz? Jeśli tak, za co?
Do usłyszenia kochani ^^ ❤
CZYTASZ
Wszystko, czego pragniesz...
FantasyByło ciemno. Nic nie widziałam. I... Nie wiedziałam gdzie jestem... Czułam jednak, że powinnam się spieszyć. Wybiegłam z zaciemnionej części... czego? Uh, nieważne. Biegłam chyba jakąś szosą. Po obu stronach drogi były małe, drewniane domki. Gdzieni...