Dacă veți lua ceva din această experiență, Park Jimin este un flirt masiv care este prea posesiv de Jeon Jungkook.
Jimin a rămas prin tot procesul de tatuare,
ținându-tuse mână și vorbindu-ți ca o modalitate de a te împiedica să te concentrezi asupra durerii.Trebuie să recunoști că personalitatea lui fermecătoare a fost o mare distragere a atenției.
Jungkook, pe de altă parte, a rămas tăcut, cu excepția momentelor în care a mârâit la Jimin, numindu-l "iubitul" său.
Prima dată când s-a întâmplat, nu ai putut să nu-ți abțină curiozitatea care îți înflorise fața. "Așteptați, spui șovăitor, "Deci voi doi nu sunteți împreună?"
"Nu peste un milion de ani", își batjocorește Jungkook, apăsând deosebit de tare cu arma și făcându-te să țipi.
O scuză mormaită mai târziu, Jimin rănji și se juca cu degetele tale.
"Amandoi suntem drepți ca un pix, frumos", roșise el, trecându-și o mână prin părul portocaliu. "Dar poți paria că, dacă Jungkookie-ul meu ar vrea vreodată să exploreze un alt gen, acest stilou s-ar îndoi în orice fel ar fi vrut el."
"Asta e dezgustător, mormăi Jungkook peste chicotirea ta.
Bătăi de joc similare te-au adus prin restul experienței dureroase, chiar dacă după ce Jungkook a trecut de șoldul tău, durerea a scăzut cu un procent mare.
Și acum, iată, stai,ca o piatră nemișcată în timp ce Jungkook înfășoară bandajele în jurul pielii, unde a sculptat imaginea frumoasă pe pielea ta.
"Nu-l uda", spune el. "Și țineți bandajul pus pentru cel puțin doua ore, dar ar fi mai bine. Încearcă să nu te plimbi afară, cu tatuajul descoperit; nu îți dorești să te infectești." El continuă să îți ofere instrucțiuni despre cum să ai grijă de tatuaj, inclusiv un borcan de balsam pentru a-l ajuta să se vindece mai repede.
"Dacă ai nevoie de ajutor pentru a pune asta, sunați-mă", spune Jimin cu cu un rânjet sexy.
"Hmm, sunt sigură că iubitul meu îi va plăcea asta", îl tachineze înapoi, așteptând. De fapt nu ai un iubit, dar vrei să vezi reacția lui Jimin.
Presupunerea lui că ești singură îl face nervos.
Imediat, bărbatul zâmbește amuzat. "Ce iubit?" râde.
"Nu ai unul.""De unde știi tu că nu am unul?" Îți încrucișezi brațele la piept, așteptând explicația lui.
În timp ce Jungkook completează niște hârtii pe tejghea, Jimin își sprijină șoldul de partea laterală
a scaunului tău."În primul rând", spune el, "când am spus că tu și Jungkooki vă întâlniți, te-ai apărat spunând "tocmai ne-am întâlnit azi dimineață" în afara de , "Am un iubit." "Acum, asta nu este 100% exact, dar majoritatea fetelor ar spune că nici măcar nu sunt singure."
"Nu sunt dovezi solide", îți bați joc.
O privire rea se strecoară în ochii lui Jimin, iar Jungkook pufăie în cameră.
"Nu toate aceste sunt dovezile mele", atrage Jimin. Nu ești sigură de ce, dar modul în care își trece mâinile prin părul său portocaliu pufos este extrem de atractiv.
Te întrebi absentă cum ar arăta Jungkook cu părul negru e care-l purta pe frunte așa cum face Jimin.
"Ți-am văzut șoldurile și coapsele și gâtul. Nu există urme", spune Jimin, cu vocea lui ușoară care te smulge din gânduri.
CITEȘTI
Blood Ink [✍🏻]
Fanfiction"Acesta este tatuajul meu, Sun-Hi, pe corpul tău. Știi exact ce înseamnă asta" ~𝓙𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴 𝓕𝓪𝓷𝓯𝓲𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 Tradusă Credit: pocketbangtan Începere: 13 Iunie 2021 Terminare : Numele fetei trebuia să fie Y/N dar am pus Sun-Hi pentru ca mi se...