Afară este plăcut răcoros când începi să te întreprins spre casă, cerul începând să se estompeze în lumina după-amiezii târzii deasupra smogului orașului.
Chiar dacă Seoul nu este cel mai frumos loc de de pe planetă, îl iubesti.
Oamenii-cultura- sunt lucrurile care fac un oraș să aibă succes, iar Seoul are ambele din abundeță.
Părăsești magazinul de tatuaje mergând cu tândrețe, luându-ți rămas bun de la muncitorii prietenoși care luptând pentru o întâlnire cu tine pentru prânz săptămâna viitoare.
Hoseok își mișcă degetele printr-un nor de fum provenit din țigară aprinsă a lui Yoongi.
Jimin îți aruncă un sărut.
Mergând cu atenție, încerci să nu deranjezi bandajele dedesubt în timp ce te miști.
Plimbarea prin oraș nu este cea mai sigură; de fapt, zona în care se află clădirea unde-i stai solicită cea mai mare precauție atunci când mergi prin ea. Mai ales că soarele începe să apună, făcând străzile să se estompeze. Pe măsură ce mergi, farurile luminează intermitent, pregătindu-se pentru așezarea de noapte.
Tremuri și mergi puțin mai repede, neliniștită.
Când tatăl tău te-a luat din lumea reală și te-a ținut închisă în acel turn figurativ și singurativ de izolare socială, el făcea mai mult decât să te protejeze pur și simplu de lumea în care trăia in fiecare zi.
Nu știi să faci nimic.
Nu aveai experiență în lunea reală și nu aveai nici o idee despre ce să faceți în situații periculoase.
Este unul dintre principalele lucruri care îți afectează mintea în fiecare zi; dacă se întâmplă ceva, ce vei face?
Ironia pură a singurei fiice a unuia dintre cei mai puternici bărbați din Busan care nu se poate apăra este cel puțin de râs. Întreaga ta existență, în acest moment, este o glumă.
Ascunzându-se de singurii oamenii care au avut grijă de tine.
Dar tu vrei.
Trebuie să.
Aceasta este singura modalitate de a fi liberă, de ati proteja viața. Trebuie să rămâi ascunsă și departe de radarul familiei tale pentru moment sau poate pentru totdeauna.
Este singura cale.
Cu cât mergi mai mult în direcția apartamentului tău, cu atât simți mai mult că cineva te privește. Te uiti continu peste umăr, cu ochii pe trotuarul întunecat și gol din spatele tău.
Pe măsură ce te apropii de apartamentul tău, sentimentul tău de neliniște se diminuează până când umerii se relaxează și pasul tău este sigur.
Complexul de locuințe în care locuiești este deteriorat și in stare proastă, pereții de beton se prăbușesc la fel de mult la exterior ca și la interior, dar este suficient de ieftin pentru a plăti numerar.
În plus, colega ta de cameră de aici te-a lăsat să te muți pe loc, iar camera este sub numele ei.
Este locul perfect pentru a te ascunde.
CITEȘTI
Blood Ink [✍🏻]
Fanfic"Acesta este tatuajul meu, Sun-Hi, pe corpul tău. Știi exact ce înseamnă asta" ~𝓙𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴 𝓕𝓪𝓷𝓯𝓲𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 Tradusă Credit: pocketbangtan Începere: 13 Iunie 2021 Terminare : Numele fetei trebuia să fie Y/N dar am pus Sun-Hi pentru ca mi se...