Te plimbi de cel puțin o oră și jumătate prin pădurea întunecată.
O oră și jumătate călcând peste bețe și stânci și trăgându-ți picioarele prin sub tufișuri neîntrerupte. Trebuie să recunoști că sunt frunze de sudoare pe fruntea ta în timp ce mergi, răcindu-se rapid în aerul rece.
Tăcerea nopții și a pădurilor și zgomotul moale al insectelor și animalelor sunt singurele lucruri care îți țin compania în timp ce mergi.
E frig fără haina ta caldă și moale. Aerul mușcător șuieră prin golurile hainelor rupte și se strecoară pe piele, strângând și ridicând părul pe tot corpul.
Te distrezi suflându-ți respirațiile înnorate în cursuri lungi și cețoase din fața ta și apoi glonțând direct prin mijlocul lor.
Nu te relaxezi niciodată.
Chiar și în timp ce sângele se usucă și picioarele te calcă, umerii nu scapă din poziția strânsă în care îl ții blocat. În mod constant, sunetele pașilor vicleni sau ale vocilor slabe sunt lucruri pe care trebuie să le cauți.
O mâncărime în partea din spate a minții tale, o voce mică care țipă că trebuie să-ți privești spatele, fața și părțile laterale, pentru că sunt profesioniști în acest sens.
Sunt profesioniști și te-ai rătăcit în pădure, așa că evident ești în poziția de luptă.
Te întrebi dacă Jungkook nu a sângerat pe podeaua pădurii.
Mușcându-ți buzele, astfel încât durerea să te readucă în centrul atenției, nu te mai gândești la aceste gânduri și îți continui drumul. Nu mai este mult până când copacii încep să se subțire și o lumină slabă strălucește prin goluri.
Ieși din pădure pe drum, suprafața netedă și uniformă oferind picioarelor obosite o ușurare. O lumină stradală strălucește undeva mult deasupra, iluminând întinderea pe care te afli.
O cale în depărtare, poți vedea alta, apoi alta, formând o urmă de lumini care duc la o strălucire slabă dincolo. Un oraș, speri, și unul care nu este prea departe.
Speranța și anticiparea ocupă cavitatea îngrijorată a pieptului tău.
Dacă există un oraș, poți obține mâncare. Haine. Poate chiar un autobuz.
Iar locul unde poți ajunge într-un autobuz este locul mântuirii tale.
Poți scăpa de aici, de la Seul și de oriunde și de toți cei care te urmăresc.
De data aceasta, mergi în țară în loc de oraș și îți schimbi numele din nou. Este ușor să te imaginezi vara, îmbrăcată într-o pereche de salopetă și un parasolar în timp ce te chinui pe câmpurile unei ferme din mediu rural.
A fi fermier pentru tot restul vieții îți pare liniștit și atât de normal. Ar fi trebuit să te duci acolo de la început.
Această plimbare trece mai repede datorită entuziasmului tău, care te face să sari în pas. Aproape că dansezi când clădirile mici încep să apară în stânga și în dreapta ta, iar liniștea dulce a unei mici comunități de pe drum te îmbrățișează.
Există un mic magazin cu un semn deschis 24 de ore atârnat pe fereastră, pentru care ești extrem de recunoscătoare. Interiorul este liniștitor și cald, luminat de lumini fluorescente care bâzâie ușor, ca un roi de muște care planează în jurul zonei de aer superioare a magazinului.
O femeie de vârstă mijlocie stă în spatele tejghelei de la casă, lovind guma și luptându-se să rămână cu ochii deschiși. Ea murmură un salut somnoros pe măsură ce intri, fără să îți acorde prea multă atenție.
CITEȘTI
Blood Ink [✍🏻]
Fanfic"Acesta este tatuajul meu, Sun-Hi, pe corpul tău. Știi exact ce înseamnă asta" ~𝓙𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴 𝓕𝓪𝓷𝓯𝓲𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 Tradusă Credit: pocketbangtan Începere: 13 Iunie 2021 Terminare : Numele fetei trebuia să fie Y/N dar am pus Sun-Hi pentru ca mi se...