12: Vești proaste

143 14 0
                                    

Pentru o clipă, celălalt capăt al liniei este complet tăcut.

"Unde ai auzit acest nume?" Întreabă Jisoo.

Există ceva ciudat în tonul vocii ei, ceva ce nu ai auzit până acum. Este îngrijorată și îi este frică.

Pentru tine.

Jisoo nu se teme de multe lucruri.

Uh oh. Nu este un semn bun.

"Am auzit prin jur despre el", spui cu dezinvolt ură. "Vorbește serios, Ji. Am nevoie să-mi spui tot ce știi".

Mai multă tăcere, apoi, "Bine. Așteaptă".

Jisoo se fâțâie înapoi și înapoi auzindu-se în telefon și apoi auzi un sunet dezactivat care care trimite prin distorsiuni granuloase.

"Nu știu multe, dar ceea ce nu știu nu găsesc", spune verișoara ta absentă. Presupui că tastează pe computer.

"Lucrezi?" întrebi, la care ea scoate un sunet afirmativ.

"Am spus că trebuie să mă duc la toaletă și am pășit în dulapul cu mături de pe hol", oftează Jisoo. "În prezent stau pe o cadă cu otravă pentru șobolani. Ironic, nu-i așa?" Mulțumesc Sun-Hi."

Chicotind, te simți relaxându-te puțin pentru prima dată, mângâiată de vocea ei.

"Chiar?" tu râzi. "Nimeni nu a observat că-ți iei laptopul cu tine pentru a merge la baie?"

Clicul se oprește.

"Nimeni nu îmi acordă atenție, Sun-Hi. Încearcă să te găsească pe tine."

Oftezi, și mai arunci o privire la chipul tău palid din oglindă.

Părul tău este zdrobit și stufos, iar obraji ți-au fost îngroșați de vârful din aer. Cearcănele tale întunecate sună în partea inferioară a ochilor.

Pari moartă.

De ce se deranjează cineva să caute pe cineva de acest gen?

"De ce nu mă pot lăsa în pace?" mormăi la telefon, exprimându-ți reclamațiile către cea mai de încredere prietenă.

Jisoo oftează peste linie. "Ca și cum. Știi că ești prea importantă pentru asta. Sângele este sânge și ești o rasă pură."

Vorbele ei îți obligă mintea să îți amintești toți acei ani, același număr de ani pe care încerci cu adevărat să nu îi mai amintești.

Închizi ochii și te concentrezi pentru a te îndepărta de acea pustietatea mentală a singurătății.

"Jeon..." Jisoo șuieră brusc peste linie. "Jeon Jungkook? Asta ai spus?"

"Da de ce?"

Vărul tău înghite în sec. "Știam deja că a fost crescut înainte", spune ea tremurând. "Dar nu știam de ce. De fapt nu l-ai văzut, nu-i așa?"

"Ce? Nu!"

Da.

"Bine", oftează Jisoo. "Dacă o faci, scapă cât de repede poți. El este o veste proastă, Sun-Hi, și vreau să spun cea mai rea."

Blood Ink  [✍🏻]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum