19: Matadorul

130 12 1
                                    

Este o cameră masivă, cu pereți calzi de culoare crem și un pat queen-size în care deschide ușa și îți permite să intri.

Cuvertura de pat este de un imprimeu auriu și verde zimțat, ca niște bucăți solide de pădure și minerale care au fost cusute în țesătură. Restul camerei o completează cu accente aurii, verzii și maronii împrăștiate, îmbrăcate cu căldură cu pereții moi.

Camera miroase a vanilie.

"Aceasta este camera ta deocamdată", spune Jin cu un zâmbet grațios. "Baia este prin ușa aceea și, dacă ți-e foame, bucătăria este la parter în partea dreaptă."

La cuvintele lui, privirea ta zboară spre chipul său minunat, surprins.

"Nu voi fii închisă aici?" teama își face loc în ochii tăi, ochii plimbându-se sălbatic pe fața lui în timp ce cauți un răspuns. Camera este frumoasă și confortabilă, dar ai fost pregătită să înnebunești aici oricât de mult au decis să te țină.

Nu-ți vine să crezi că te lasă să locuiești în casa lor.

"Bineînțeles că nu", ciripește cel mai mare. "Ești oaspetele aici. Oaspetele foarte bine observat, ușor limitat, dar totuși oaspete."

Un musafir.

Pufăiți amuzată.

Sprijinându-și soldul de ușă, Jin continuă pe un ton ușor mai ferm. "Ai o voce foarte tare, dar amintește-ți acest lucru: toate ușile sunt încuiate. Ferestrele sunt rezistente la rupere. Nu poți ieși, Sun-Hi, iar dacă încerci, atunci nu vom mai avea de ales decât să te duc din nou în camera albă. Înțelegi?"

Înțeles.

Dai din cap în semn de acord, încercând să ascunzi funcționarea interioară a minții tale de a nu se arăta prin ochii tăi.

S-ar putea să nu fi un artist calificat sau un criminal talentat, dar cu siguranță poți găsi o cale de ieșire. Fie că se târăște prin gurile de aerisire sau se strecoară pe ușa câinelui, ceva din filme de spionaj trebuie să funcționeze.

Jin ar putea spune că încearcă să te ajute acum, dar asta nu înseamnă că ai încredere în ei. Te țin aici pentru un motiv.

Dacă nu ar avea un scop pentru tine, te-ar fi lăsat să pleci în loc să te păstrezi restricționată în casă.

"Adică, Sun-Hi."

Ochii tăi alunecaseră pe podea gândindu-te, dar ochii tăi se întorc înapoi când Jin vorbește din nou. Te urmărește cu atenție. Crezi că poate nu ești la fel de bun în a-și ascunde gândurile pe cât ți-ai dori să fii.

"De asemenea", spune Jin, "Jungkook nu știe de faptul că tu nu mai ești în subsol, așa că m-aș aștepta la o vizită de la el aproximativ-"

"Hyung! Vocea este un vuiet tare care trage de pe coridor și îți sună în urechi.

"-acum", oftă Jin, masându-și podul nasului. "Aproximativ acum."

Pași împiedicați merg pe podea și un Jungkook furios se îndreaptă spre tine. Ochii îi ard negri de furie fierbinte, parul de abanos zburlit în jurul feței, de parcă tocmai s-ar fi trezit. Tricoul său dezvăluie un indiciu al bandajului care acoperă rana de la umăr, iar pantalonii de trening sun cinșați deasupra picioarelor goale.

Vederea lui face să te intimidezi și îți dă furnicături pe coloana vertebrală.

"De ce este afară?" Șuieră Jungkook. El ajunge la voi doi, brațele acoperite de cerneala traversându-și pieptul ridicat.

Blood Ink  [✍🏻]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum