09: Conectați doi

193 13 11
                                    

"Dacă mă scuzați pentru o clipă", borboresești, întorcându-te spre ușă, cu mintea suflată. "Mă duc să mă arunc de pe cea mai apropiată stâncă. O zi frumoasă"

"Nu,nu,nu! După." Hoseok te interceptează cu ușurintă, dirijându-te de umeri înapoi spre fatalitatea ta supremă. "Poți sări de pe o stâncă după fotografii. Astfel moartea ta nu va fi degeaba."

"Hei!" protestezi, dar te oprești când auzi un râs amuzant de la un idiot cu cap negru, gâfâind, probabil criminal.

Oh.

Oh,nu.

Nu este în regulă. Creierul tău încă încearcă să proceseze faptul că vei împărtăși un tatuaj cu acest idiot pentru tot restu vieții tale.

De ce nu a spus nimeni nimic înainte de a obține modelul ciudat de potrivire sculptat în pielea ta?

O explozie de furie sălbatică te lovește de nicăieri și ești gata să-i scoți ochii negri drăguți chiar din priza învinețită.

Vorbind despre ochiul acela negru?

Da.

Zero regret.

De fapt, ar fi trebuit să-i dai cu piciorul unde nu răsoare soarele în timp ce erai la el.

Jungkook îți întoarce strălucirea feroce cu fiecare pic de forță pe care ai aruncat-o în el.

Cu toate acestea, împingându-ți furia într-un colț din spate al minții, te forțezi să te întorci la subiectul aflat la îndemână.

Îl poți ucide mai târziu.

"Bine, atunci când spui 'conectare', "îți ridici degetele în ghilimele de aer", -la ce te referi mai exact?"

Hoseok, ocupat să strângă provizii, nu îți răspunde la întrebare. În schimb, se îndreaptă spre hol, cu o cameră foto într-o mână și o carcasă în cealaltă, lăsându-te să te grăbești după el în căutarea unui răspuns.

Cel puțin el răspunde.

"Jungkook", spune Hoseok în timp ce mergi într-un ritm rapid. "Ai putea să-ți dai jos cămașa pentru ai arată lui Sun-Hi?"

Înainte ca furia ta să ajungă la manifestarea sa deplină, zeul coreean cu cap negru care te-a urmărit pe toți pe hol își întinde mâna spre tivul puloverului său.

Nu, să nu crezi că îl poți da-

Dar e prea târziu.

Jungkook a dat deja puloverul jos până la jumătatea corpului ridicol de tonifiat, dezvăluind cu fiecare centimetru din materialul maron de ridicare un corp pe care ar trebui să-l placi și să-l adori.

Talia minusculă, cele șase pătrățele abdominale, claviculă elegantă; Jungkook are totul.

Și fiecare parte este acoperită de cerneală.(Tatuaje)

Linge-l. Fă-o acum.

"Ce naiba", îți spui, ca un zombi și încă se uită la omul din fața ta.. "Mintea mea întoarce literalmente împotriva mea. Unde este stânca când am nevoie de ea?"

Ca să nu mai vorbim de ciorchinele de flori conectate de o vită de vie răsucitoare care funcționează pe partea dreaptă a acestuia, începând de la coaste și terminându-se într-o curbă la osul șoldului.

Blood Ink  [✍🏻]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum