Jimin și Hoseok sunt atât de veseli și amuzanți încât îți este aproape imposibil să nu te distrezi cu ei.
Întrucât cei doi bărbați sunt într-un program strâns cu pauzele lor, ei te duc la un mic restaurant aproape de magazin și îți oferă o masă, care este infinit mai bună de către companie.
Învățați, Hoseok este plin de energie și optimist. Dacă un om ar putea reprezenta cu succes Energizarea Iepurașului, Hoseok ar fi acel om.
Râsul, zâmbetul și fericirea lui sunt atât de contagioase încât nu știi cum să te încrunti în prezența lui. Tot ce poți face este să rânjiți și să chicotiți, reflectând strălucirea a propriului său personaj, precum luna reflectă soarele.Jimin, pe de altă parte, este mai dulce și mai fermecător decât omologul său mai înalt. Când treci de învelișul său exterior cochet, oricât de gros este, este mai dulce decât orice ființă umană pe care ai întâlnit-o vreodată. Râde de fiecare glumă pe care o spune Hoseok și te complimentează la nesfârșit pe tine și pe bărbatul mai în vârstă.
Până când ați terminat de mâncat, esti intr-o dispoziție mai bună decât ai fost luni de zile, poate ani de zile. Poate toată viața ta.
Există ceva la ei atât de carismatic, atât de fermecător, încât persoana cu care vorbește nu poate să nu se simtă specială și îngrijită.
Cu toate acestea, starea de spirit frumoasă, veselă și uimitoare în care te afli se încheie în al doilea moment în care te îndrepți spre magazinul de tatuaje.
Pentru că Jungkook își ia rămas bun de la Mina când iese pe ușă.
"O, grozav", murmură Hoseok sub respirație cu un blestem. "Câine de sex feminin iese pe ușă."
Mina, îmbrăcată în haine prea subțiri și strânse pentru a fi potrivită vremii, iese pe ușă cu soldurile oscilând, tocuri decapante făcând clic pe trotuar la fiecare pas.
"Sunt băieții mei dispăruți", spune ea când Hoseok și Jimin intră în vizorul ei. "Mi-a fost dor de voi, băieți."
Jimin își ascunde capul în spatele tău, ascunzând o grimasă. Acțiunea lui îl lasă pe Hoseok să se ocupe de ea.
"Mina. La ieșire, văd", oftează Hoseok. Zâmbetul lui este slab și fals, nu aproape de strălucirea celor autentice. "Mă bucur să te văd. Paa ."
"Hei!" tipă Mina, dar Hoseok o ignoră și o împinge din magazin afară, tu și Jimin văzând tot din spate.
În interior, Jungkook se sprijină de tejghea cu brațele încrucișate.
În al doilea rând, ușa se leagănă în spatele celor trei, umărul lui se relaxează și se aplecă pe tejghea.Bărbatul este îmbrăcat astăzi călduros, în blugi, cizme și un pulover tricotat cu cablu maro, care compensează superb cu părul său strălucitor de abanos. Îmbrăcămintea cu mâneci lungi servește, de asemenea, pentru a acoperi toate tatuajele de pe brațe, lăsând doar un indiciu de negru la claviculă și gât, precum și crucea de pe obraz.
"Jur", mârâie Jungkook, scoțându-i din ochii niște par negru. "Este nevoie de tot ce trebuie în mine ca să nu înfig ochii acelei fete cu arma mea când intră."
Jimin fredonează de acord în spatele tău, vărsându-și haina pentru a dezvălui dedesubt un hanorac cremos alb-murdar. Cu un fior, se uită în depărtare.
"Îmi aduc aminte când am tatuat-o prima dată. Cred că a încercat de fapt să mă apuce de ba-""Este de ajuns!" O voce caldă iese de nicăieri, întrerupând-l pe Jimin în mijlocul sentinței sale riscale. "Există o fată care stă chiar în fața ta, Park Jimin, și așa vorbești tu?"
CITEȘTI
Blood Ink [✍🏻]
Fanfiction"Acesta este tatuajul meu, Sun-Hi, pe corpul tău. Știi exact ce înseamnă asta" ~𝓙𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴 𝓕𝓪𝓷𝓯𝓲𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 Tradusă Credit: pocketbangtan Începere: 13 Iunie 2021 Terminare : Numele fetei trebuia să fie Y/N dar am pus Sun-Hi pentru ca mi se...