25: Tradatorul

110 12 1
                                    

Îți speli fața de sânge și murdărie și te schimbi într-un set proaspăt de haine oferite de gazda ta grațioasă.

Minei îi ia mult timp pentru a pune unguent pe toate tăieturile tale, apoi pentru a le bandaja pe cele mai mari. Mâinile ei sunt delicate și blânde cu procesul, lucru pe care îl apreciezi foarte mult.

Când termină, bate din palme și începe să adune proviziile suplimentare și să le pună înapoi în pungă.

"Voi rămâne un minut", îți spune ea. "Poate că ar trebui să te întinzi și să dormi. Dacă acele culori de sub ochii tai devin mai tari, toata fața ta va fi de culoarea unei stafide veche."

"Păi, mulțumesc", spui tu și te întorci în sufragerie. Wooseok stă acolo așezat pe un scaun și își musca unghia degetului mare în timp ce se uita la televizor cu ochii devotați.

Îți dresezi glasul pentru a-ți semnala intrarea.

Wooseok devine din nou roșu vișiniu. "Oh, bună, te simți mai bine?"

"Poate, după ce o să dorm puțin. Te așezi pe canapea, pernele moi permițând corpului tău sa se relaxeze. Este o ușurare atât de intensa încât simți că îți tremura buzele de parca ai fi pe cale să plângi.

Când deschizi din nou ochii, Wooseok se uită la tine.

"Nu ești doar în trecere, nu? spune el cu o curiozitate plină de ochii, observi că și-a mușcat unghia foarte tare.

De parca ar fi nervos pentru ceva.

Wooseok vede că ochii îți zăbovesc pe mâna lui și o bagă repede sub coapsa.

"Sunt", răspunzi tu. "Plec de îndată ce pot."

Își înclina capul, părul negru mișcându-se. "De unde vii?"

"Seul." Indirect. Este totuși adevărat.

Wooseok dă din cap, strângând pânza scaunului cu mâna care nu este ascunsa. Felul în care își muscă buza de jos te face neliniștită.

Unde ți-ai lăsat pantofii? În baie?

Trebuie să le iei.

Ești pe cale să te ridici pentru a le recupera când Wooseok începe să vorbească din nou. "De ce erai într-un copac?"

"Luna a fost frumoasa în seara asta", spui sec în timp ce te împingi în sus să te ridici. Wooseok stă si el în picioare, iar înălțimea lui te face sa te simți ca o alună.

"Cunosc acel design", spune el. "Cel de pe coapsa ta? A trebuit să ma întreb, dar acum sunt destul sigur."

Respirația îți îngheață ca gheata de cristal în gât, formând acolo un nod. "Da?"

Încercai să suni casual.

Wooseok dă din cap. "Este al lui Jungkook, nu? Cu tot timpul petrecut de Mina la magazinul lor, am ajuns să-i cunosc puțin și eu. Sun băieții drăguți."

Îți forțezi umerii să se relaxeze, respirând profund. El îi cunoaște doar prin vizitele Minei. Ai fost îngrijorată pentru o secundă.

Relaxează-te, Sun-Hi.

"Ești apropriată de ei?" Întreabă Wooseok.

Dai din cap in semn negativ. "Hm, nu. De fapt nu sunt un mare fan."

Sprâncenele lui se arcuiesc surprins și își strecoară mâinile în buzunarele blugilor, legănându-se pe călcâie. "Cum de? Sunt întodeauna drăguți cu mine."

Propoziția te îndeamnă să treci printr-o trecere rapida de zece secunde a tuturor lucrurilor nefericite care ți sau întâmplat de când i-ai cunoscut pe Bangtan Boys. Și anume Jeon Jungkook.

Blood Ink  [✍🏻]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum