Ești într-o brutărie.
Aerul este luminat cu un parfum cald de ciocolata și scorțișoara și condimente, cu note de vanilie. Ferestrele largi lasă să intre lumina radiată a soarelui care mângâie fiecare curbă, margine și scufundare în camera simpla.
Podelele din lemn de aur miere și mesele rustice și luminoase umplu spațiul cu aerisire și deschidere.
Un bar lung de sticla prezintă brioșe proaspăt coapte, rulouri cu scorțișoara și to tava cu fursecuri cu ciocolata.
Inspiri profund pe nas, bucurându-te de miros.
"Oh! Ești aici!"
O voce vesela îți atrage atenția asupra ușii.
În ea sta un bărbat într-un pulover moale, cremos, al cărui zâmbet face să se instaleze în piept o senzație de calm și liniște. Fata lui este curată de toate piercing-urile sau tatuajele, doar pielea și unghiurile și frumusețea naturala a lui.
"Bună, NamJoon", respiri, uitându-te la tava cu chifle dulci pe care o ținea la piept.
Gropița lui își face apariția în timp ce se întoarce spre ușa prin care a intrat.
"Te-am așteptat", spune NamJoon dulce. "Jin a făcut brownies-urile tale preferate. Toata lumea este în spate."
După ce dă din cap, NamJoon duce tava pe blat pentru a pune rulourile dulci înăuntru.
Între timp, rătăcești prin ușa în spate, aruncându-ți capul în jurul cadrului.
Înăuntru se afla un bărbat elegant în sort, amestecând un castron de aluat cu o lingura de lemn în mijlocul unei bucătarii familiare. Este stropit cu făina, buzele lui de boboci de trandafir strânse într-un zâmbet ușor.
În spatele lui, la o masa rotundă, mai staudoi bărbați, vorbesc între ei și cu bucătarii.
Toți sunt îmbrăcați în nuanțe de alb și crem, cea mai mică strălucire le împodobește pielea până la punctul în care aproape că trebuie să mijiți ochii când te uiți la ei.
Niciunul dintre ei nu are piercing-uri și tatuajele lor normale.
Felul în care cei doi de la masa vorbesc unul cu celălalt îți amintește de o pereche de frați apropriați.
"Jin", murmuri absent. "Jimin, Taehyung."
Ce trei ridica privirea din gluma lor jucăușa, fiecare dându-ți un zâmbet strălucitor.
"Sun-Hi!" Se bucura Jimin. Se ridica de la masa și te îmbrătiseaza pentru o clipă, apoi face semn înapoi spre masa. "Ești aici! Uite, astea sunt pentru tine și..." El se oprește, aruncând un rânjet viclean către Taehyung și clătinând din sprâncene. "...bărbatul tău."
Bărbatul tău?
Privirea ta de confuzie nu se înregistrează cu bărbații, deoarece toți rad de declarația lui Jimin. Taehyung îți da în mâini o farfurie mică de brownie groase, pline de ciocolata.
"Ciocolata cu unt de arahide", ciripește Jin. "Este preferatul tău. Mănâncă-le pe toate, sau ți le voi îndesa pe gât."
Okaaaayyy.
Rupi o margine a uneia și ți-o bagi în gura, făcând ochii mari al aromelor care îți cade în cascadă pe suprafața limbii. Expresia ta șocată provoacă o noua runda de râsete din partea bărbaților din bucătărie.
"Fața aceea mă prinde de fiecare data", chicotește Taehyung: "Întodeauna arați la fel când mânânci brownies-urile lui Jin."
Mereu? Ceva în toata aceasta situație nu este bine, da nu poți vedea de ce...
CITEȘTI
Blood Ink [✍🏻]
Fanfiction"Acesta este tatuajul meu, Sun-Hi, pe corpul tău. Știi exact ce înseamnă asta" ~𝓙𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴 𝓕𝓪𝓷𝓯𝓲𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 Tradusă Credit: pocketbangtan Începere: 13 Iunie 2021 Terminare : Numele fetei trebuia să fie Y/N dar am pus Sun-Hi pentru ca mi se...