22: Dacă cad

153 20 7
                                    

Personal, ai fost un mare fan al roller coasters.

Chiar și cu viața ta izolată și singuratică din nou acasă, tatăl tău ți-a permis întotdeauna să mergi la un parc tematic de ziua ta, supravegheată de exact trei bodyguarzi și însoțită de Jisoo. Voi două, extaziat de sărbătoare, ați lovit fiecare roller coaster din parc cel puțin de două ori.

Există ceva despre acele câteva secunde de greutate și acea picătură care se scufundă în intestin în timp ce coborâți pe o pantă masivă care face să îți pulsează adrenalina.

E ca și cum ai zbura o fracțiune de secundă. O senzație pe care oamenii nu o pot experimenta niciodată în realitate, doar sub simulare, totuși ceva pe care generație după generație l-a urmărit.

Zbor.

Aceasta nu este asta.

Acest lucru este în cădere, fără bare de siguranță sau cabluri bungee care să te prindă înainte de a lovi tare terenul solid.

Aceasta nu este adrenalină și distracție și bucurie simțită de inimă: aceasta este o teroare pură, neadulterată.

Ești îngrozită.

La început, sunt pur și simplu câteva secunde de cădere liberă de stomac, te-ai prins de masa grea a corpului lui Jungkook înfășurat în jurul tău ca un menghină cu brațul.

Când lovești prima ramura, el este cel care primește greutatea impactului.

Gâfâi de durere, în timp ce umărul său se îndreaptă spre obstacolul din lemn, lovitura vă învârte corpurile în aer, astfel încât spatele tău să fie cel care se rupe în continuare. Frunzele și lemnul și ramurile lungi, proeminente, zboară în partea laterală a vederii, zgâriind dur părțile laterale și de partea expusă a feței.

Următoarea ramură majoră pe care ai lovit-o te lovește în spate cu o forță chinuitoare. Te simți aruncându-te departe de el, doar pentru a-ți contorsiona corpul înapoi în timp ce Jungkook este lovit din spate.

Durerea radiază pe lungimea coloanei vertebrale când impulsul îți sfâșie scoarța aspră pe spate. În mod inconștient, îți muști buza inferioară, ca și cum noua rană mică te poate distrage de la pielea ruptă a spatelui tău.

Doare foarte tare. Poți simți marginile zimțate ale materialului rupt perindându-ți pe pielea goală, care este zimțată și umedă cu sânge fierbinte.

Ceva cald și umed se scurge pe mâna ta, unde îl strânge pe Jungkook, care provine de umărul lui, dar ești prea ocupată să fii lovită iar și iar de ramuri ca să te gândești prea mult la asta. Și sângele curge- poți simți căldura de sânge curgând peste brațe și spate când ești lovită din nou și din nou.

Deși, în realitate, durează probabil o mână de secundă, se pare că te îndrăgostești de infinit. Timpul încetinește, făcând fiecare lovitură să aibă un impact cu încetinitorul. Cu atât mai dureros.

Și singurul lucru bun al ramurilor mai grele din partea de jos este că acestea încetinesc coborârea, oferind un obstacol solid pentru a încetini momentul celor două corpuri pe măsură ce vă apropriați de sol.

Apoi, în cele din urmă, cu un zgomot plictisitor, care este aproape ridicol de nesemnificativ, voi doi vă trântiți pe pământul greu împachetat ca un avion doborât.

Este Jungkook în partea de jos și tu în partea de sus, vibrația aterizării tremurând de la corpul său la al tău. Fruntea îți trântește bărbia, bătându-ți dinții împreună, iar genunchii îi lovesc în coapsă.

După ce corpurile voastre și pământul de sub voi încă stați acolo, epuizată, dar vie. Sângele se scurge din tăieturi: îi poți simți, dar nimic nu este rupt sau rupt suficient încât să nu poți sta în picioare. Ramurile din partea de jos, deși dureroase pe măsură ce te-ai izbit de ele, chiar au ajutat la diminuarea forței prăbușirii tale în pământ.

Gemu, te ridici. Brațele îți tremură de efort, dar te descurci la fel, ridicându-te de pe Jungkook pentru a te așeza lângă el. Pieptul tău se ridică în sus și în jos, pe măsură ce frica dispare.

"Suntem în viață", șoptești tu. Îți poți auzi propria inima bătând redându-te în vocea ta, șocul pe care l-ai reușit să-l treci prim căderea conștientă și capabilă să te miști. "La naiba, nu-mi vine să cred că suntem conștienți și în via-"

Te oprești brusc la mijlocul vorbirii când urechile tale în sfârșit ridică respirațiile grele care gâfâie din omul de lângă tine. Este un alt fel de respirație grea.

Un tip periculos.

Te ridici cu greu și îl privești, observând glazura de sudoare pe frunte și cum ochii lui sunt strânși în durere. În noaptea întunecată, de-abia vezi cum tricoul care îi acoperă umărul este îmbibat cu lichid cald, dator de viață.

La dracu, ai uitat complet de faptul că a fost înjunghiat. Toată agitația trebuie să fi făcut ca rana proaspătă să se deschidă înapoi.

Respiră, dar nu sunt respirații sănătoase.

Blestema-ți inima moale.

Urăști că ești așa.

Dacă ai fi implicată în aceasta lume, cu aceste tipuri de oamenii, tatăl tău ar fi putut măcar să te ridice să fii puternică și încrezătoare și să nu fii aspirat în simpatie. Dar nu, el te-a părăsit singură, unde ai dezvoltat un sentiment de simpatie care este probabil mai puternic decât în mod norma.

Când oamenii suferă, nu poți să nu o iei.

"Prea slabă", șuieri pentru tine, întorcându-te înapoi la Jungkook, unde stă prosternat pe pământ.

În tricoul său subțire și pantalonii de trening, tremură de la temperatură. Pierderea de sânge și frigul ajung la el.

Mușcându-ți buza, iei o decizie divizată și îți scoți portofelul din buzunar, trăgându-ți haina exterioară. Îl înfășori în jurul formei tremurânde a lui Jungkook, urmând apoi apăsând mănușile din buzunar peste rana lui într-o încercare jalnică de a împiedica fluxul de sânge.

Acest lucru nu va funcționa. Are nevoie de ajutor.

Oftând, te bifezi cu atenție în buzunarele bărbatului până găsești telefonul său mobil. Este ușor să-i potrivești degetul mare pe butonul de acasă pentru a-l debloca ai alegeți primul contact din lista sa recentă.

"Kook?" Spune o voce ușor îngrijorată de la capătul liniei. "Nu am găsit-o încă. Ceva de la tine?"

Este Hoseok, judecând după voce. Se vor mișcă rapid după acest apel telefonic, deci trebuie să te deplasezi mai repede.

"E aici", bombănești în telefon. "În dreapta casei. Sângerează mult. Vino repede."

"Sun-Hi?!" Hoseok tușește. "Stai, nu închide telefonul! De ce fugi? Vrem să te ajutăm!"

Se oprește. Poți auzi sunetul unor pași rapizi călcând pe frunze în fundal.

"Nu pot să am încredere în cineva a cărui loialitate este de vânzare", este tot ceea ce poți spune înainte de a termina apelul. Arunci telefonul lui Jungkook lângă el, planând încă o secundă.

Îți amintești cum te-a prins pe tine când a-ți căzut amândoi și știi că în timpul toamnei, au existat momente în care s-a întors în mod deliberat pentru a lua loviturile pentru tine.

Nu știi de ce te-a ajutat sau a încercat să te salveze când te vrea moartă, dar nu ai datorii acum.

Ești chiar.

"Noroc", îi spui liniștit forma inconștientă. "Sper că o vei face semi-viu."

Acestea fiind spuse, te îndepărtezi de el, în fața casei și dispari din nou în pădurile întunecate.



SFÂRȘITUL CAPITOLULUI 22

Blood Ink  [✍🏻]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum