07: Client

180 12 0
                                    

Azi e ziua.

Este o scenă familiară, care stă în spatele ușii magazinului de tatuaje și îl privește pe Yoongi cu părul negru suflând fumul în aer, ca un dragon mic și ursuz.

Te vede din nou afară și rânjește ușor. El flutură mâna spre tine.

Intră.

Da, într-adevărat, a venit ziua întâlniri cu Jimin și Hoseok. Tatuajul tău se află în stadiul perfect pentru a face o fotografie; este încă proaspăt și întunecat, dar încă nu a început să se spargă. După părerea ta, arată fantastic.

Afară e prea frig ca să poarte pantaloni scurți pentru mică ședință foto pe care o dorește Hoseok, dar ai luat măsuri suplimentare de precauție astăzi și ai îmbrăcat o pereche drăguță de lenjerie pentru ați păstra demnitatea când îți dai jos pantalonii.

Așadar, de data asta, nu ezitai să nu intri.

"Ei bine, dacă nu este chiar domnișoara Sun-Hi", spune Yoongi când intri înăuntru,
așezându-te pe scaun și încrucișându-ți brațele la piept. "Puiul care provoacă toate necazurile în magazinele de tatuaje din zilele noastre."

"Da, sunt eu ", râzi ușor, străgând strâns cureaua poșetei pentru a risipi o parte din nervii care te străpung. "Unde este Hoseok?"

Ca și cum ar fi un indiciu, pașii se clatină în pardoselile și gresie și un Hoseok desculț vine alunecând după colț de la baie. Era îmbrăcat în blugi skinny spălați de culoare închisă și o cămașă cu nasturi, făcută abia la jumătatea drumului, degetele lungi și subțiri care lucrează febril la nasturi când trecere pe lângă tine. Obține intrarea pe hol, face o pauză la jumătatea pasului și se întoarce înapoi până stă în fața ta.

"Sun-Hi, întinzându-și mâinile într-o manieră liniștitoare. Îți forțezi ochii să rămână pe fața lui și să nu te îndrepte către scufundările și curbele din piept ale sale din nou expuse. "Suntem aproape gata. Doar dă-ne o secundă!"

Apoi, fără să aștepte răspunsul tău, el rachete din nou spre hol, țipând în partea de sus a plămânilor "Jiminie! Grăbește-te, ea este aici!"

Râzând, te uiți la un Yoongi amuzat din spatele tejghelei.

"După cum vezi, sunt destul de încântați", spune Yoongi, aruncându-și țigara către tine.

"Asta e, drăguț. Eziți cu următoarele cuvinte, continui și spune-i oricum. "Este... as putea să-l văd pe Jungkook o secundă?"

Nu i-ai mulțumit niciodată.

Nu ți-ai dat seama de acest lucru decât după mult timp după ce ai ajuns acasă, dar nici măcar nu i-ai cruțat niciodată un simplu "multumesc" pentru că ti-a făcut tatuajul, mai ales când nu a vrut să o facă în primul rând. Chiar dacă este un chip nepoliticos, totuși te simți rău.

Poate ca nu ai învățat tot ce crește, da cu siguranță ai învățat cum să fii politicoasă.

Yoongi pare puțin surprins. "Este alături de un client chiar acum, dar ești binevenită să arunci o privire. Cred."

După ce i-ai mulțumit lui Yoongi, ai călcat pe coridorul lung, te-ai îndreptat spre camera din spate retrasă, unde Jungkook locuiește ca o fiară care se ascunde în peștera sa.

Ușa este deschisă, astfel încât să lărgiți ușor spațiul și să îți scufunzi capul înăuntru.

Și clipești în șoc.

Femeia aia... nu are cămașă pe ea. Sau un sutien.

Capul întunecat al lui Jungkook este aplecat peste sânii ei goi, în timp ce el trasează un scenariu elegant și cursiv pe curbă. Este complet pierdut in procesul de tatuare, deși este evident că clientul său nu este.

Blood Ink  [✍🏻]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum