Kapitola 19

7.4K 157 3
                                    

Další den jsem ležela u bazénu a pozorovala výhled. Zjistila jsem za posledních pár dní, že tohle byl můj oblíbený způsob jak tu trávit čas. Otočila jsem se k Lucovi, který ležel vedle mě.

"Nějaké nové zprávy ohledně Neapoli? Už dlouho si mi nic neřekl"

Luca se na mě podíval.

"Včera jsme o tom s Matteem mluvili. Jsou pořád v Neapoli a nic moc nového nevíme, ale nechci tě tím zatěžovat. Jen mi věř" kývne.

"Mmm, jen si říkám, že tu vlastně nic nedělám a jen čekáme na to, až nás napadne nějaká mafie a z toho pocitu mi moc dobře není"

"Já vím, ale mi to vyřešíme. Ničeho se neboj" pohladí mě po ruce.

Povzdychnu si a podám mu opalovací krém.

"Mohl by jsi mi prosím namazat záda? Nechci se zase spálit"

Luca kývne a pomalu si sedne a dá si krém na ruce. Lehnu si na břicho a Luca mi začne jemně přejíždět dlaněmi po celém těle. Měl tak jemné, ale zároveň silné ruce.

"Teď jsem si uvědomil, že jsem ti ještě neukázal saunu a vířivku.."

"To tady máte? Kde?" podívám se zpátky na něj a otočím se na zády, když je hotov.

"V druhé části vily. Jak sis všimla tak je dost velká, takže si na to ještě nenarazila"

"No chodím jen mezi ložnicemi, kuchyní a obývacím pokojem, takže.." usměju se.

"Chceš se tam jít podívat?"

Kývnu na souhlas a Luca mi pomůže vstát.

Jdeme zahradou kolem vily a dojdeme k zadní části ke dveřím. Luca otevře dveře a pomalu vstoupím dovnitř. Když se rozhlédnu kolem sebe, málem dostanu šok. Byla to ohromná moderní místnost s velkou vířivkou uprostřed a lehátky kolem, vedle prosklená sauna a velké sprcha. Celá místnost byla v béžové a šedé barvě s kamennými zdmi.

"Tohle si mi tajil celé tři týdny, co jsem už tady?" podívám se zpátky na Luca.

Luca pokrčí rameny.

"Tak nějak mi to vypadlo z hlavy" pousměje se.

"Teď mám pocit, že tu vaši vilu celou vlastně ještě neznám. Skrýváš ještě nějakou místnost?"

"Mmm, myslím, že ne? Pokud nepočítáš další ložnice, koupelny, vinný sklep" pokrčí rameny.

Pousměju se a zakroutím hlavou. Jdu směrem k vířivce a pomalu si do ní vlezu. Opřela jsem se o stěnu a podívala se na Luca.

"Připojíš se?" usměju se.

Luca si ke mně pomalu přisedne a položí so ruku za můj krk a opře se. Vířivka byla horká a trysky mě příjemně masírovali do zad. Luce mě hladil pomalu po noze a podíval se zpátky na mě.

"Nemyslel bych si, že do třech týdnů se mnou budeš takhle trávit čas"

"Co tím myslíš?" ptám se.

"Ze začátku to vypadalo, že nás tu všechny pokoušeš a budeš neustále utíkat a teď?" usměje se.

"To znělo jako by jsi mluvil o psovi" nadzvednu obočí a usměju se.

Luca se zasměje a zavrtí hlavou.

"Možná tak trochu..."

"Mmm.." pomalu si sednu na jeho klín a dám mu ruce kolem krku, "i když jsem si sama nemyslela, že mě nakonec stejně dostaneš a bláznivě se zamiluju do muže, který mi ze začátku docela naháněl strach...stejně je mi to teď už jedno"

Pomsta Mafie: Příběh lásky a nenávistiKde žijí příběhy. Začni objevovat