Byl to nejdřív jen jeden výstřel a potom hned několik dalších za sebou. Nevěděla jsem co se tam děje, jediné co jsem slyšela byli vystřeli a křik mužů v Italštině. Klepala jsem se nejen zimou, ale i strachem. Začala jsem přemýšlet nad nejhorším, když v tu chvíli se otevřeli dveře a já zvedla oči. Ze slz jsem je měla tak rozmazané, že mi trvalo pár vteřin se vzpamatovat, kdo to byl, ale pak mi to došlo. Matteo.
"Stello!" křikl vyděšeně a rozběhl se ke mně a pomohl mi dostat se z provazů.
"Matteo co se děje" řeknu, zatímco mi pomůže vstát.
"Vše ti řekneme potom, ale já tě teď musím odtud dostat ven" řekne a chytne mě za ruku. Jde se mnou rychlím krokem chodbami. Zvuk výstřelů a výkřiků zesiloval, když jsme se přibližovali zpátky k místnosti, ve které mě drželi předtím. Pevně jsem držela Mattea za ruku.
Když jsme se dostali do hlavní haly, velké dveře do té místnosti byli dokořán otevřené. Viděla jsem jak Enzo s jeho muži bojovali proti našim bodyguardům, ale potom jsem zahlédla jeho a myslela si, že mám halucinace. Luca?
"Stello pojď než si nás všimnou" řekl Matteo a táhl mě za ruku, abych ho následovala, ale já se bránila a pořád sledovala co se dělo. Měla jsem pocit jako bych přestala vše slyšet a vnímat, jen jsem pozorovala muže, který se silně pral s Enzem. Potom se otočil a já málem spadla na kolena.
"Luca" řekla jsem potichu.
Matteo se na mě podíval a potom směrem mého pohledu.
"Luca nás dožene, ale teď pojď" řekne Matteo.
Jenže já se musela přesvědčit, že se mi to nezdá. Vytrhla jsem se rychle Matteovi z ruky a vyběhla směrem k té místnosti. Slyšela jsem Mattea za mnou, ale ignoroval jsem ho.
"Luco!" křikla jsem a opřela se o stěnu, protože mi bylo slabo. V ten moment mi bylo jedno, že stojím uprostřed boje mezi mafií. Potřebovala jsem ho vidět. Měl být mrtvý a tohle je buď jen sen, nebo opravu realita.
Enzo a ostatní byli zraněný a krváceli, za to naši bodyguardi a Luca se prali dál bez jakéhokoliv zranění. V ten moment Luca zvedl pohled, zatímco Enzo ležel na zemi v rozbitém skle, když ho Luca strčil.
"Stello, běž pryč s Matteem!" křikl, zatímco v druhé ruce držel zbraň, ale nespustil ze mě očí.
Byla jsem schopná ho jen pozorovat, jako bych tam byla jen já a on. Nevěřila jsem že je tady a naživu. Byla jsem zmatená. Než jsem stihla cokoliv udělat, nečekaný výstřel mě vyděsil tak, že jsem nadskočila do strany a zavřela oči, když si Matteo rychle stoupl přede mě a dal mi ruce na paže, aby mě kryl za rohem.
Najednou vše utichlo a já jen cítila jak se Matteo ostře nadechl. Otevřela jsem oči a podívala se mu přes rameno. V tu chvíli mi spadla brada a zapomněla jsem dýchat.
Luca ležel na boku a držel se za spodní část břicha.
"Ne!" vykřikla jsem a snažila jsem se dostat z Matteova sevření.
Enzo stále ležel na zemi s ostatními, jeho zbraň kterou právě vystřelil po Lucovi mu pomalu vyklouzla z ruky, když poté zavřel pomalu oči. Nastalo ticho.
Všichni z Neapolské mafie leželi na zemi, nejspíš mrtvý a mezi nimi ležel i Luca, který se držel za břicho a sténal bolestí, ale jeho hlas slábl.
"Ne to ne! Pusť mě k němu Matteo!" ječela jsem na něj, slzy mi znovu zaplavili oči. Matteo mě ale pevně držel a další dva bodyguardi mě chytli zezadu.
ČTEŠ
Pomsta Mafie: Příběh lásky a nenávisti
RomanceMladá česká novinářka Stella Mayer se po nevěře svého přítele Richarda snaží dát znovu dohromady. Když dostane pracovní nabídku odletět do Itálie, neváhá. Doufá, že na jihu Evropy přijde na nové myšlenky a její život se konečně změní k lepšímu. Hned...