12.BÖLÜM

37 3 0
                                    


Merhaba 🤗

         Hoşgeldiniz ❤️

     🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

      Çok geçmeden oğlanlara verilen ceza kulaktan kulağa ya­yıldı ve Blessings’de devam eden taraf tutma olayı son buldu. Zenginlerin tarafını tutan insanlar sanki hiçbir şey olmamış gibi gündelik hayatlarına geri döndüler. Oğlan­ların aileleri içinse durum farklıydı; gelecek cumartesi günü çocuklarını hazırlayarak bir otobüs dolusu genç suçlularla birlikte hapishaneye göndermeleri gerekiyor­du. Hangisinin daha kötü olduğunu bilmiyorlardı; eve tekrar dönmeden önce başlarına ne geleceği korkusu taşı­maları mı yoksa oğullarının yüzünden sarsılan itibarlarını zamanla geri kazanana ve olaylar unutulana kadar karşı karşıya kalmaları gereken durumlar mı.
Pazartesi günü Johnny oğlanları okula götürdü ve sı­nıflarına göndermeden önce hep birlikte müdürün ofisine uğradılar.Okul sekreteri Mavis West onları görür görmez panik­leyerek müdürün odasını aradı.
Bayan Winston kayıtsızca telefona cevap verdi.

“Ne var?”

“Pine’lar geri döndü. Dışarı gelseniz iyi olur.”

Müdür telefonu elinden bırakıp hızla odasından çıktığı sırada Pine kardeşler kapıda belirdi.

“Sizi tekrar görmek ne güzel,” dedi kadın ve Beep’e baktı. “Brooks, oldukça toparlanmış görünüyorsun.”

Sonra ilgili göründüğünü belli etmeyi umarak Johnny’ye döndü.

“Tedavisiyle ilgili bilmemiz gereken bir husus var mı? Gün içinde alması gereken bir ilaç? İlacı ofiste tuta­biliriz böylece siz-”

Johnny kadının sözünü kesti.

“Sizin tek yapmanız ge­reken şey, okul sınırları içinde gerçekleşen zorbalıklara kayıtsız kaldığınız için kardeşlerimin hedef haline gelme­diğinden emin olmak,” dedi.

“Beep kaburgaları tam ola­rak iyileşene kadar teneffüslere çıkmayacak ve bunun bi­lincinde. Marshall öğle tatili boyunca kardeşinin yanında oturmak ve ona kimsenin bir daha zarar vermeyeceğinden emin olmak istiyor. Bunun kabul edilebilir bir istek oldu­ ğunu varsayıyorum. Bayan Jane onları okula bırakıp çı­kışta da almaya devam edecek. Onların sabah okula nasıl bırakıldılarsa eve aynı şekilde geri gelmelerini bekliyo­rum. Bu söylediklerimde hemfikir miyiz?”

Arlene Winston bu saldırgan tavır karşısında şaşırmıştı ama okulun büyük bir davadan ucuz kurtulduğu gerçeği­ni göz önünde bulundurunca ona karşılık vermemek için kendini zaptetmeyi bildi.

“Evet, elbette öyleyiz. Bütün çocuklarımızın iyiliği için buradayız.”

Johnny gözlerini kıstı.

“Bunu öğrendiğim iyi oldu,” dedi kestirip atarak ve çocuklarla konuşmak için yere çömeldi.

“İkiniz de iyi olacaksınız tamam mı? Bayan Ja­ne’in çıkışta sizi alacağından haberi var. Beep, Marshall öğle yemeğinde yanında oturacak, bu yüzden korkmana gerek yok.”

Beep’in gözleri yaşlarla doldu. Korkuyor ve bunu dile getirmekten kaçınmıyordu.

“Herkes benden nefret ede­cek,” diye fısıldadı.

“Hayır, etmeyecek ve bunun olmasına asla izin ver­meyeceğim. Sana söz veriyorum,” dedi Bayan Winston zoraki bir şekilde.

Beep ona bakmadı. Daha önce bunun olmasını engel­lememişti. Verdiği sözlere inanmıyordu.

HEP SENİNLE OLACAĞIM ( Aşk serisi 2#) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin