16.BÖLÜM

45 3 0
                                    

     Merhaba 🤗

   
              Hoşgeldiniz ❤️

    🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

        

       OĞLANLAR DORI’NİN BEBEKLE BİRLİKTE MASADA OTURDUĞUNU GÖRÜNCE,

eşikte durup içeri girmek için izin ister­ cesine Johnny’ye baktılar.

“Yulaf ezmesi hazır,” dedi Johnny, “oturun.”

Koşarak masaya gelip her sabah yaptıkları gibi gürül­tüyle sandalyelerine tırmandılar.

“Benim kâseme kuru üzüm verebilir misin?” diye sor­du Marshall.

“Koyabilir misin? Ve evet koyabilirim,” diye düzeltti Johnny bir avuç dolusu üzümü kâseye boşaltırken.

“Ben biraz üzüm istemiyorum,” dedi Beep her sabah söylediği gibi.

“Sen hiç üzüm istemiyorsun ve ben bunu zaten biliyo­rum,” dedi Johnny ve Dori’ye bir bakış atıp sırıttı. “Senin eklemek istediğin özel bir şey var mı?”

“Şeker ve süt alabilir miyim?”

Johnny güldü.

“Bunu halledebilirim,” dedi çocuklara kâselerini uzatarak.Sabah aktivitelerinin bir parçasına tanıklık etmek Dori’nin hoşuna gitti. Johnny dün gece bir şövalye gibi onun kurtarıcısı olmakla kalmamış aynı zamanda harika bir baba figürü de çiziyordu. Sonra onun her kâseye birer kaşık yulaf ezmesi koyduğunu fark etti. Yemeklerine ortak olarak kendisi yüzünden sofradan aç kalkmalarını istemiyordu.

“Yeterince var mı?” diye sordu. “Siz okula ve işe gide­ceksiniz, ben yemesem de olur.”

Nazik düşüncesi Johnny’yi çok etkiledi.

“Yeterince yulafımız var,” dedi ve tencerede kalanı iki eşit parçaya bölerek kâselerden birini Dori’ye uzattı.

“Şimdi, program şöyle,” dedi. “Ben çocukları kreşe bı­rakıyorum. Bayan Jane onları okula götürüp çıkışta alıyor ve ben işten çıkana kadar onlarla ilgileniyor. Saat beş gibi evde oluruz. Ama bugün onları bıraktıktan sonra ufaklığa bir şeyler almak için süpermarkete gideceğim. Bana bir ihtiyaç listesi yap da-”

“Ne kadar bilmiyorum ama cüzdanımda biraz para ola­caktı. Onu sana vereyim. Ayrıca bankada da paramız var.”

“Dori, sorun değil. Bu meseleyi daha sonra hallederiz. Ama şu an için acil ihtiyaçlarla ilgilenmemiz gerekiyor ve kucağındaki ufaklık için parayı kimin ödediğinin bir önemi yok. O yalnızca kuru bez ve karnını doyuracak bir şeyler istiyor öyle değil mi?”

Dori içini çekti.

“Haklısın. Eğer kalem kâğıdın varsa, yalnızca acil olan şeyleri yazayım.”

Johnny televizyonun yanındaki not defteri ve kalemi getirip masaya koydu.Beep, Dori’nin yazdıklarına bakıp Johnny’ye döndü.

“Listeye kurabiye de ekleyebilir miyiz?”

Johnny bebek için alması gereken şeylerden sonra ku­rabiye için para kalmayacağını biliyordu ama bunu Do­ri’nin yanında söylemek istemedi.

“Bakarız.”

  Beep, Johnny’nin bakışlarından ne demek istediğini anladığı için sustu. “Bakarız” demek para yok demekti.
Gözucuyla bebeğe bakıp yemeğine döndü.Luther’in biberonundaki sütü bitirip bütün ilgisini annesinin elindeki kaşığa çevirmesi yüzünden, Dori bu bakışmaları fark etmedi. Daha önce hiç yulaf ezmesi ye­memişti. Annesi ağzına götürürken kaşığı havada yakala­dığında oğlanlar gülüştü.

HEP SENİNLE OLACAĞIM ( Aşk serisi 2#) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin