18. BÖLÜM

46 4 0
                                    


Merhaba 🤗
 
          Hoşgeldiniz ❤️

     🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

     DORİ BİR SÜRE PENCERENİN ÖNÜNDE DURUP RUBY’NİN

arkasından baktıktan sonra mutfağa döndü ve gelen yiye­ceklere göz atmaya devam etti.Patates püresi eşliğindeki kızarmış tavuk bugünün ak­şam yemeği olacaktı. Paketlerin arasından bir kuru lahana salatası çıktığında onu da menüye eklemeye karar verdi. Ruby yalnızca iki torba dolusu yiyecek getirmekle kal­mamıştı, ayrıca üç çeşit tatlı ve iki büyük şişe kola da vardı. Bu gerçekten harika bir hediye olmuştu. Bu sayede ailenin yemeğine ortak olmak yerine sofraya katkıda bu­lunabileceği için minnettardı.Buzdolabına konulması gerekenleri ayırıp dolaba koydu ve geri kalanını akşam yemeğini hazırlamak üze­re tezgâhta bıraktı. Bu arada kurutucunun alarmı çaldı.
Oğlanların perdeleri hazırdı. Onlar eve dönmeden önce perdeleri yerlerine asmalıydı.Bir kişi asılan kısımları diğer uçtan çekmeden, sopaya sıraladığı kancaları kornişe geçirmek tek başına yapabile­ceği oldukça zor bir işti ama sonuna kadar dayandı. İşini bitirdikten sonra geri çekilip odaya şöyle bir göz gezdir­di; çocukların düzenlerini bozmak ve onlarla sorun yaşa­mak en son isteyeceği şey olurdu. Her şeyin yerli yerinde olduğuna kanaat getirince aceleyle mutfağa geri döndü.
Saat neredeyse bire geliyordu ve sabahki birkaç kaşık yu­laf ezmesinden başka ağzına bir lokma yemek koymamıştı.Bu sabaha kadar yemeğin düşüncesi bile midesini bu­landırmaya yetiyordu ama Peanut Butterman gelip güzel haberler verdikten ve insanların iyi niyetli yaklaşımlarını gördükten sonra kendini daha iyi hissetmeye
başlamıştı. Meeker Webb’in ileri görüşlülüğü sayesinde o ve Luther güvende olacaklardı.Paketleri bir kez daha yokladıktan sonra bir parça ta­vuk ve biraz salata seçip ayakta atıştırdı. Yemeğini bitince ellerini yıkamaya koyuldu ve tam o sırada telefonu çaldı. Ellerini kurulayıp telefona cevap verdi.

“Alo?”

“Benim,” dedi Johnny. “Arayıp her şey yolunda mı diye bir kontrol edeyim dedim.”

Dori gülümsedi. Johnny’nin onları düşünüp aramasına hem şaşırmış hem de çok sevinmişti.

“Evet, biz iyiyiz. Ama bu sabahtan beri olanlara ina­namazsın.
Büyükbabamın avukatı buradaydı ve sonra gü­zellik salonunun sahibi Ruby Dye yanında bir sürü yiye­cekle birlikte çıkageldi.”

Dori’nin sesinde daha önce duymadığı hoş bir heyecan hissetti Johnny; olup bitenler moralini yükseltmiş gibiydi.

“Harika. Bu durumda rulo köfte işi rafa kalktı desene.”

“Kızarmış tavuğumuz ve patates püremiz var. Ayrıca lahana salatası, ızgara et, haşlanmış fasulye ve üç tart ile iki litre kola var. Eti buzluğa geri koydum. Umarım senin için sorun olmaz.”

Johnny bir kahkaha attı.

“Elbette olmaz. Ben yalnızca sana takılıyordum.”

  Dori rahat bir nefes aldı. Johnny onun bocaladığının farkındaydı. Dünyası başına yıkıldığı gün kendisinin ne­ler hissettiğini hatırladı.

“Eve gelmeden önce bir şeye ihtiyacın olmadığına emin misin?”

“Evet çok teşekkür ederim Johnny.”

“Ne için?”

“Sorduğun için. İlgilendiğin için. Bilemiyorum işte.Teşekkür ederim.”

“Ne demek. İhtiyacın olursa hemen beni ara.”

“Ararım,” dedi Dori ve telefonu kapattı.

HEP SENİNLE OLACAĞIM ( Aşk serisi 2#) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin