Merhaba 🤗Hoşgeldiniz ❤️
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
PEANUT BUTTERMAN ARADIĞINDA DORİ ÇAMAŞIRLARI YIKIYOR
ve Luther de oturma odasında yere serilmiş battaniyenin üzerinde yatıp, tavanda dönen pervaneye yumruk yaptığı ellerini sallıyordu.Dori numarayı tanıdı ve gürültüsüz bir yerde konuşabilmek için çamaşır makinesinin yanından uzaklaştı.
“Alo.”
“Dori benim Butterman. Kasanın anahtarıyla ilgili yolladığın mesajı aldım. Tanrı aşkına onu bulmayı nasıl başardın?”
“Cenaze evinin sahibi Bayan Harper’dan aldım. Anahtarı büyükbabamın cebinde bulmuş.”
“Büyükbaban -huzur içinde yatsın- yangından kaçarken onu yanına almayı akıl edebilecek kadar ileriyi gören bir adammış. Anahtarı almaya gelirken size bir şeyler de getireceğim. Şimdi gelsem müsait misin?”
“Evet efendim,” dedi Dori. “Sizi bekleyeceğim.”
“Küçük oğlun uyanık mı?” diye sordu avukat.
Dori oturma odasına gitti ve Luther’in pervaneye el salladığını görerek gülümsedi.
“Evet. Görünüşe bakılırsa şu anda tavandaki pervaneyle sohbet ediyor.”
Peanut bir kahkaha attı.
“Birazdan görüşürüz.”
Dori telefonu kapattıktan sonra üstüne çekidüzen vermek ve saçlarını taramak için banyoya gitti.Birkaç dakika sonra fırçayı elinden bırakmış aynadaki yansımasını inceliyordu. Saçlarıyla ilgili bir sorun vardı. Bazı teller var gücüyle taramasına rağmen bir türlü düzleşmiyordu büyük ihtimalle yangından saçılan kıvılcımların etkisiyle yanmışlardı. Gözlerinin altında koyu gölgeler vardı ve ayrıca çok zayıftı ama bunun için de yapabileceği hiçbir şey yoktu. Üzerindeki bluzun hâlâ temiz olduğuna emin olduktan sonra tekrar oturma odasına döndü. Araba sesini duyduğunda yere oturmuş Luther’le oyun oynuyordu. Ayağa kalkıp pencereden bakınca bir yerine iki arabanın yaklaştığını gördü.Peanut elinde bir çanta ve büyük bir torbayla ilk arabadan indi. İkinci arabanın şoförü aracı park ettikten sonra bagajı açtı ve Peanut eve doğru yürürken aşağı indi.Peanut basamakları çıkarken Dori kapıyı açtı.
“Günaydın Dori! Size bugün hediyelerle geldim. Ufaklık nerede?”
Dori kenara çekilerek içeri girmesi için Peanut’a yol verdi.Luther hâlâ bakışlarını ayırmadan pervaneyle ilgileni yordu.Peanut onu görünce bir kahkaha attı.
“Hipnoz! Onları uyutmanın eşsiz bir yolu gerçekten.”
İkinci arabayı kullanan adam şimdi elinde kocaman bir kutuyla eşikte duruyordu.
“Bunu nereye bırakayım Bay Butterman?”
“Herhangi bir yere bırak ve gidip beni bekle. Fazla kalmayacağım.”
Adam bebeğe gülümseyip Dori’yi kibarca selamladıktan sonra, kutuyu kanepenin arkasındaki boşluğa bırakıp hızla yanlarından ayrıldı.
“İçinde ne var?” diye sordu Dori.
“Yatak olarak da kullanılabilen portatif oyun parkı. Böyle bir şeye ihtiyacınız olabileceğini düşündüm.”
Dori’nin nefesi kesildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEP SENİNLE OLACAĞIM ( Aşk serisi 2#) (TAMAMLANDI)
Novela JuvenilDori Grant yaşamın karşısına her gün başka bir zorluk karmaşasına artık alışmıştır. Can damarı dedikodu olan bir kasabada yaşamaktadır. Üstelik bekar ve gencecik bir annedir. Hiç kimsenin onu onaylamadığı bir yerde büyükbabasının yardımıyla küçük o...