Merhaba 🤗Hoşgeldiniz ❤️
Başlamadan önce buraya gül bırakırmısınız...🌹
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
JOHNNY OĞLANLARA KONUŞMALARI GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİĞİNDE,damla çikolatalı kurabiyelerini yemeye geçmişlerdi.Beep telaşlı gözlerle Marshall’a baktı.
“Söylemeyeceğine söz vermiştin.”
Marshall gözlerini devirdi.
“Ben bir şey söylemedim.”
Johnny kaşlarını çattı.
“Beep, ne yaptın?”
“Kazaydı,” diye mırıldandı Beep.
Johnny cümlesini tamamlaması için bir süre daha bekledi. Beep içini çekti.“Yanlışlıkla gece lambasını kırdım.”
“Pekâlâ bazen böyle kazalar olabilir,” dedi Johnny. “Ayrıca bir parçası daha önceden kırıktı zaten.”
Beep şaşkın gözlerle baktı.
“Vay canına Johnny! Ben de ayvayı yedim diye düşünmüştüm.”
Dori kahkahasını zorlukla bastırdı. Beep’in bu komik laflarına bayılıyordu.
“Hayır ufaklık. Sorun yok. Küçükken bir parçasını kıran bendim. Sen yalnızca işi tamamlamış oldun.”
Beep iç geçirdi.
“Evet ama artık uyurken başucumuzda bir lambamız olmayacak.”
“Bu gecelik banyonun ışığını açık bırakırız, yarın da yeni bir gece lambası alırız.”
Dori ona yarın için yapmaları gereken başka işler olduğunu hatırlatmak için kaşlarıyla işaret etti.
“Pekâlâ,” dedi Johnny. “Şimdi konuşmamız gereken başka bir şey var. Dori’nin bizimle kalması hakkında ne düşünürsünüz?”
“Ama o zaten bizimle kalıyor,” dedi Marshall.
“Yani bundan sonrası için.”
Beep, Dori’ye ve kucağındaki bebeğe baktı.
“Joe arkadaşda kalacak mı?”
Dori başıyla onayladı.
“Evet, ben neredeysem Joe da orada olur.”
Marshall uzun uzun Johnny’ye baktıktan sonra bakışlarını Dori’ye çevirdi.
“Yoksa siz evlenmeyi mi düşünüyorsunuz?”
“Evet, yarın evleneceğiz,” dedi Johnny.
Marshall gülümsedi.
“Beep’e sizin birbirinize âşık olduğunuzu söylemiştim ama bana inanmadı. Her neyse bence bu iyi bir fikir.”
Dori gözucuyla Johnny’ye baktı ama Johnny’nin bakışları oğlanlara kilitlenmişti.
“Bizim birbirimize âşık olduğumuzu nereden çıkardın?”
“Çünkü kimsenin sizi görmediğini sandığınız zamanlarda birbirinizi inceliyorsunuz. Bu işlerin nasıl yürüdüğünü biliyorum.”
Johnny gözlerini devirdi.
“Dur tahmin edeyim. Bayan Jane’in yanında romantik filmlerde izliyordunuz öyle de ğil mi?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEP SENİNLE OLACAĞIM ( Aşk serisi 2#) (TAMAMLANDI)
Ficção AdolescenteDori Grant yaşamın karşısına her gün başka bir zorluk karmaşasına artık alışmıştır. Can damarı dedikodu olan bir kasabada yaşamaktadır. Üstelik bekar ve gencecik bir annedir. Hiç kimsenin onu onaylamadığı bir yerde büyükbabasının yardımıyla küçük o...