22.BÖLÜM

39 3 0
                                    


  Merhaba 🤗

     Hoşgeldiniz ❤️

🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

  
    DORİ ELBİSESİNİN ÖNÜNÜ DÜZELTİP KADINLAR TUVALETİNE

doğru gitti. İçeri girer girmez tuvaletin tarçın aromalı kokusu bir tokat gibi yüzüne çarptı. Koku o kadar kuvvetliydi ki midesi bulanacak gibi oldu. Arkasından gelen kadınlardan önce içerideki klozetlerden birine otur­du. Kadınların Dori’yi fark etmediği aşikârdı çünkü ağız­larından çıkan ilk söz Dori’yle ilgiliydi.

“Dori Grant çok hoş görünüyor. Bebeği de çok tatlı. Kıvırcık saçlı bebekleri çok severim. Ya sen?”

“Evet bebek gerçekten çok tatlı ama zaten bütün be­bekler öyle değil mi?”

Dori kendini belli etmek istemeyerek nefesini tuttu. Kadınlardan biri Pansy Jones’tu ve onunla yüz yüze gel­mek istemiyordu.

“Bence böyle tatlı bir bebeğin bu kadar ahlaksız bir ortamda büyümesi çok acı.”

Dori’nin içini büyük bir öfke dalgası kapladı. Tam çığ­lık atacaktı ki kendini zor tuttu. Elleri titreyerek sifonu çekti ve hızla ayağa kalktı. Sifonun sesini duyan kadınlar birden sustu. Dori elbisesini düzeltti ve başı dik bir şekil­de tuvaletten çıktı. Pansy Jones hayalet görmüş gibiydi. Ne olduğunu an­lamadan Dori onun nefesi kadar yakınındaydı.

“Bunca yıldır seninle komşuyuz ve her zaman hoş bir kadın olduğunu düşündüm ama sanırım yanılmışım. Sen çok kaba bir insansın Pansy Jones. Benden bu kadar nef­ret etmen için ne yaptım bilmiyorum ama bu duruma daha fazla tahammül etmeyeceğim. Arkamdan konuşup yalan­lar söylemeye nasıl cüret edersin? Ben ve Johnny Pine hakkında atıp tutmaya ne hakkın var? Herkes bana sırtını dönmüşken onun bana yardım etmesi ne onu ne de beni ahlaksız yapar. Sen asıl kendinden utanmalısın.”

Kadınları iterek tuvaletten çıkarken kapıyı da arka­sından hızla çarptı. Yemek salonuna girdiğinde yine başı dimdikti. Johnny onu gördüğü an bir sorun olduğunu an­lamıştı.

“Ne oldu?”

Dori, Ruby Dye’ın kendilerine doğru yaklaştığım gö­rüp başını salladı.

“Bir şey yok.”

Ruby söze girdi.

“Dori çok güzel görünüyorsun. Bü­yükbaban seninle gurur duyardı.”

Johnny tüm kalbiyle ona katılıyordu.
Ruby ardından onlara el sallayan vaizi gösterdi.

“Sanırım mezarlığa girmen için her şey hazır. Cenaze sırasında bebeğe göz kulak olmamı ister misin? Memnu­ niyetle onunla burada dururum,” dedi Ruby.

Dori, Johnny’ye bir bakış attı ve sonra başını salladı.

“Bu harika olur. Bütün gün onun tam cenaze sırasında ağlayacağından endişeleniyordum. Problem olmayaca­ğından emin misin?”

“Elbette,” dedi Ruby ona sarılarak.

“Alın bakalım, sanırım uykusu geliyor,” dedi Johnny bebeği ona uzatırken.
 
    Ruby bebeğe sarılıp küçücük yanağından öptü. Dori gitmeden önce Luther’in başını okşadı. Kıvırcık saçları­nın yumuşaklığını avucunda hissetti.

“Bebek koltuğu ve çantası burada. Eğer huysuzlanırsa, biberonunu verebilirsin. Geri kalan her şey de çantada.” Ruby koltuğa oturup bebeği omzuna yasladı.

HEP SENİNLE OLACAĞIM ( Aşk serisi 2#) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin