• part ten •

178 22 0
                                    

Girl from nowhere bitirip love victor'a başladım psikolojimi sorgulamayın

*

"Bugün etraf çok sessiz. Sabah koşuya çıkan askerleri görmedim. Nedenini biliyor musun?"

"Çarşıda festival var. Herkes oraya gitti. Bu yüzden sessiz geliyordur"

"Sen neden gitmedin?"

"Ben gidersem buraya kim bakacak?"

"Doğru, haklısın. Yoongi Hyung nerede biliyor musun? Sabah seslendim ama cevap vermedi"

"Yoongi revire iyice alıştı. Sürekli oraya gidiyor. Rol yapmada üstüne yok"

"Revirdekiler rol yaptığını anlamıyor mu?"

"Anlıyorlar tabi ama bir şey demiyorlar. Resim yapmayı bırakmışsın sanırım, uzun zamandır resme devam etmiyorsun, yarıda kalmış"

"Tebeşirler çok azaldı. İstesem bile devam edemiyorum. Sende festivale gidemeyecekmişsin. Bu yüzden uzun bir süre devam edemem sanırım"

"Anladım, üzgünüm. En kısa zamanda gitmeye çalışacağım"

Yemeğim bittiğinde çubukları kasenin içine koymuş, Taehyung'a döndüğümde onun hâlâ kartları düzenlemeye çalıştığını görmüştüm.

"Kart oynamayı biliyor musun?"

"Evet, sen?"

"Profesyonel sayılırım. Oynamak ister misin?"

"Oradan oynamak senin için zor olmaz mı?"

"Hayır olmaz, hadi gel"

Taehyung elindeki kartlar ile önüme geçmiş, kartları karıştırıp teker teker farklı yerlere koymaya başlamıştı.

"10 çift var. 6 yapan kazanır"

"Şansım seni korkutabilir baştan söyleyeyim. Kazanan ne alacak?"

"Kaybeden, kazananın bir isteğini yapmak zorunda olacak"

"Ama bu çok klişe"

"Başka bir fikrin var mı?"

"Eğer ben kazanırsam buradan 1 saatliğine bile olsa çıkmama yardım eder misin?"

"Jungkook bunu yapamam biliyorsun"

"Biliyorum, sadece denemek istemiştim"

Kafamı istemsizce eğdiğimde elimin üstünde Taehyung'un elini hissetmiş, bakışlarımı ona çevirdiğimde gülümsemesinin sıcaklığı adeta yüzüme vurmuştu.

"Orada olmanın ne kadar zor ve kötü olduğunu bilemem ama bildiğim tek şey senin gerçekten güçlü olduğun. Sabırla beklemelisin"

"Buradan çıkabileceğime inanıyor musun?"

"Bu dünya o kadar etkileyici ki buradan çıkmak gibi basit bir şeye inanmamak elde değil"

𝐬𝐚𝐥𝐯𝐚𝐭𝐨𝐫𝐞 ↬ 𝐭𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin