Hey hey dostum, !W A R N I N G L E N D İ N!
Ve evet, bu bir ⚠️NSWF WARNING⚠️
Alın amk hayırlı olsun hayatımda ilk defa smut yazdım sayenizde. Okuyun paşa paşa. Eğer kötü olmuşsa da özür dilerim yani ilk defa yazıyorum sonuçta. Neyse hadi iyi okumalar.
Koltuğa öylece uzanmış, bir yandan Dazai'nin nazikçe saçlarımı oynamasına izin veriyor diğer yandan da elimdeki kitabı okuyordum. O ise elimdeki kitaba doğru bakıyordu. Uzun bir aradan sonra ilk defa göreve gitmemiştik ve bunu fırsat bilip evde dinlenmeye karar vermiştik. Dazai sonunda derin bir nefes alıp ellerinden birini göğüslerime doğru kaydırdı. Bunun üzerine ben de sesli bir nefes aldım ve yavaşça inip kalkan göğüslerime inat elimdeki kitapta okuduğum satırları mırıldandım. Dazai ise bana doğru sırıtıyordu.
*Mahalle çok sessizdi ama müstakil evler çok güzel. Hani bir gün seninle birlikte oturmayı dileyeceğim türden.*
Elleri yavaşça göğüslerimden aşağı, uyluklarıma doğru kayarken biraz daha sırıttı ve diğer eli ile kitabı alıp kapattı. Daha sonra başucumuzdaki sehpanın üzerine koydu. Üzerimde onun gömleği vardı ve iç çamaşırlarım dışında başka hiç bir şey giymemiştim. Bunu her yaptığımda sadece olduğu yerde bana doğru bakıp duruyor, sonra da bakışlarını kaçırıyordu ve o gün boyunca benden uzak duruyordu. Bunu neden yaptığını bu güne kadar anlayamamıştım. Ben hala kucağında uzanırken yavaşça bacağımı sıkıp fısıldadı.
"Belki de o mahalleye biraz ses getirmeliyiz."
Bunun üzerine suratımın kızardığını hissedebiliyordum. Yavaşça ellerimle yüzümü kapattım. Ama o diğer elini de aşağı götürdüğü anda tekrardan göğüslerimi tamamen belli eden bir nefes alıp verdim ve bacaklarımı birbirine sürtüp elini arada sıkıştırdım, dudaklarımın arasından çıkan iniltiyi daha fazla tutamayacağımı anlayınca dışarı salmaya karar verdim. Yani bunu iniltiyi dışarı salıncs utandığımdan dolayı yüzümü kapatma isteği duydum. Ama, yaptığı her bir hareketi daha önce alışık olmadığım bir hissi deneyimlememe neden oluyor ve bu his oldukça güzel...
"Mmmh..."
Dazai bir eli ile bacaklarımın arasını biraz açtı ve diğer elini de biraz daha aşağı indirip, kızlığıma doğru götürüp nazikçe okşadı. Bunun üzerine bir anda gözlerim açıldı ve istemsizce başımı geriye doğru attım. Elleri harika bir iş çıkarıyor ve bunu ilk defa deneyimlemek ne kadar şanssız olduğumu yüzüme vuruyor.
"Ah Natsuo, bu gömleğin içinde harika duruyorsun."
Daha sonra biraz daha yukarı, kasıklarıma çıkardığı parmakları ile külodumu aşağı sıyırdı ve dizlerime kadar indirdikten sonra içimde sırıtan sütyene doğru baktı. Ben ise şok olmuş bir şekilde, olanları anlamaya çalışıyordum o kadar. Sadexe kitap okumak istemiştim...
"Siyah giyiyorsun ha. Sevdim."
Bunun üzerine hafifçe kıkırdadım. Kızlığımda dolanan parmaklarının yarattığı etki ile bacaklarım hafifçe titriyor, ellerim ise tutunmaya ve sıkmaya bir yer ya da bir şeyler arıyordu. Bir yandan belim adeta bir yay gibi bükülürken ve göğüslerim öne çıkıp diğer yandan da kalçam geriye giderken kollarımı yukarı kaldırıp Dazai'nin saçlarını arkadan kavradım. Gerçekten hayatımda dokunduğum en yumuşak saçlar olabilir. Parmak uçlarımda hissettiğim garip bir his ile saçlarını çekiştirdiğimde son kez derin bir nefes verdiğini duymam ile parmakları ile çizdiği daireleri daha hızlı bir şekilde yapmaya başladı. Bunun üzerine kızlığımda hissettiğim sızı artarken dudaklarımı ısırıp zevkten geriye giden gözlerim ile hafifçe adını inledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sen Buldun. ||•Dazai X Reader•
Fanfiction𝐈 𝐬𝐰𝐞𝐚𝐫 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮, 𝐈𝐟 𝐚𝐧𝐲 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐠𝐞𝐭 𝐡𝐮𝐫𝐭, 𝐈'𝐥𝐥 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐨𝐧𝐞, 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐝. Beni ay ışığında bulan bir adam... Bana yaşadığım onca şeye rağmen, ölümle burun buruna olma...