053*| çevrimiçi...
053*| yazıyor...
053*| çevrimiçi...
053*| yazıyor...
053*| çevrimiçi...
053*| yazıyor...
053*: Peki duyduğun en iyi yalan neydi? (02:33)
053*| çevrimiçi...
053*| yazıyor...
053*| çevrimiçi...
053*| yazıyor...
053*: Uyuyor da olabilirsin tabi ama keşke uyurken görüldü atmasan.
053*: Kızmadım da kırıldım birazmslsojoasjclackahscakshcup
Başgan|çevrimiçi...(05:47)
Başgan| yazıyor...
Başgan| çevrimiçi...
Başgan| yazıyor...
Başgan| yazıyor...
Başgan: yuyuopr mm
053*: Öpüyorum?
Başgan: jkluyorum
053*: Çok öpüyorum?
Başgan: *ses kaydı*
Elim kaburgamı zorlayan kalbimi baskılayabilecekmiş gibi sol yanımı buldu. Ses kaydının play bloğuna dokunmadan önce derin bir nefes aldım. Tanrım, resmen titriyorum. Yataktan kalkıp odada iki tur atınca kendime gelirim sandım ama nafile. Ses kaydının play butonuna dokunup nefesimi tuttum.
Başgan: *ses kaydı*
(*Uyuyorum lan uyuyorum!*)Boğuk bir o kadar da kızgın ses arka plandaki hışırtıyla karışıp kulaklarıma dolunca yüzümdeki aptal gülümsemeye engel olmadım. Salak mıyım acaba? Ses kaydı göndermek için sağ alt köşedeki kutucuğa basılı tuttuğum parmağıma bir an bakakaldım.
"Aynen neden ilk günden kendini ele vermeyesin ki." Biraz önceki sorumu da yanıtlamış olayım. Muhtemelen salağım.
053*: Benim ki "İyiyim." Çok iyi değil mi, kimse sorgulamıyor da. Yalan mı söylüyor lan acaba diye altını deşen de yok. Best lie ever... (gelmiş geçmiş en iyi yalan*)
Bir üst satırdaki oynat butonun bir müddet ırzına geçtikten sonra aptal sırıtışımla uykuya daldığım doğrudur. Belki yazar ümidiyle saatlerce beklemiş zavallı biri olarak çok bile dayandım.
Sabah kalktığımda burnuma dolan sucuklu yumurta kokusuyla adeta casper misali mutfağa süzüldüm. Hafta sonu olması başlı başına dua sebebiyken bir de mükellef bir kahvaltı için bir yerlerde bir şeyleri düzgün yapmış olmalıydım. Yumurtalı ekmekleri çeviren babam ve hemen yanında doğradığı salatalıkların yarısını kemiren annem.. Oynaşmadan beş dakika durmaları mucize.
Annem elindeki yarısı yenmiş salatalığı babama uzatırken beyefendi annemim dudakları arasındaki diğer yarımla daha ilgili gibi. Dördüncü dakikada gelmiş olmalıyım.
"Öhhömmm! Günaydın gençler günaydın."
İkisi de binlerce kez basılmamışçasına hiçbir şey olmamış yapmakta usta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU SAATTE
Fiksi Umum053*: Uyuyor da olabilirsin tabi ama keşke uyurken görüldü atmasan. 053*: Kızmadım da kırıldım birazmslsojoasjclackahscakshcup Başgan: yuyuopr mm 053*: Öpüyorum? Başgan: jkluyorum 053*: Çok öpüyorum? Başgan: *ses kaydı* (*Uyuyorum lan uyuyorum!*) 🚲...