PART 1

1.8K 57 0
                                    

Unicode

ချစ်ရပါသော...မောင်

....1....

"wang yibo. ..wang yibo. .wang yibo. ..ယေး... ......"

ထိုအသံများကတော့ basketballကစားနေရင်း တစ်ဖက်အသင်းထံ အဆုံးအဖြတ်ဂိုး၁လုံး သွင်းလိုက်နိုင်သည့်ကောင်လေးအား...

အားကစားကွင်းတစ်ခုလုံး သိမ့်သိမ့်တုန်အောင် မြည်ဟီးသွားသည်အထိ တခဲနက်အားပေးနေသော အသံများပင်ဖြစ်သည်...

"မောင်...မောနေပီလား..ရော့ ဒါ ကောကိုယ်တိုင်ဖျော်လာတဲ့ဇီးဖျော်ရည်.."

xiao zhan သူ့ဆီလှမ်းလာနေသော yibo ထံ လက်ထဲမှအသင့်ဖျော်ထားသည့် ဘူးလေးအား ကမ်းပေးရင်း ပြောလိုက်ခြင်းပင်ဖြစ်သည်...

"ကိုကို soda..."

yibo အခုမှသူတို့နားပြေးလာသည့် ဝမ်ချင်ဆိုသည့်ကောင်မလေးဆီမှ sodaဘူးလေးအား လှမ်းယူရင်း...

"ကျေးဇူးပဲဝမ်ချင် ..အော် ကော..ကောဖျော်လာတဲ့ဖျော်ရည်အတွက်လဲကျေးဇူးပဲနော်... ကျနော်ကsodaကိုပိုကြိုက်လို့ sodaပဲသောက်လိုက်တော့မယ် ...."

xz သူကမ်းထားသောလက်လေးကိုပြန်ရုတ်သိမ်းလိုက်ပီး yiboအား ..ဘာမှမဖြစ်တဲ့အတိုင်း ဟန်ဆောင်ပြုံးပြလိုက်ကာ...

"အော်...အင်း.."
(မောင် ..ကော မောင့်ကိုဟိုးငယ်ငယ်လေးကတည်းက ပြုစုစောင့်ရှောက်လာခဲ့တဲ့သူပါ..

မောင်ဘာကြိုက်တယ် ဘာမကြိုက်ဘူးဆိုတာ ကောအသိဆုံး..

ဘာလို့ဒီလိုလုပ်ရတာလဲဟင် သူက မောင့်အချစ်တေအားလုံးပုံပေးထားတဲ့သူမို့လို့လား..

ကောလေ မောင်မချစ်မနှစ်သက်ပဲလက်ထပ်ခဲ့ရတဲ့သူမို့လို့လားမသိဘူး...

မောင့်နဲ့ပတ်သက်ပီး သူများတကာနဲ့ယှဥ်လိုက်တဲ့အချိန်တိုင်း အမြဲတမ်းအရှုံးနဲ့ပဲရင်ဆိုင်ခဲ့ရတယ်..

အဲ့လိုဖြစ်လာတိုင်းလဲ ကော အရမ်းသိမ်ငယ်ရတယ်...အရမ်းလဲဝမ်းနည်းရတယ်...

မောင်မချစ်နိုင်တဲ့ ကောရဲ့ဖြစ်တည်မှုကြီးကိုလေ ကောသိပ်မုန်းတာပဲသိလား...)

"လာ ဝမ်ချင် ဟိုနားသွားထိုင်ရအောင်.."

"ဟုတ် ကိုကို.."

ချစ်ရပါသော..မောင်[ခ်စ္ရပါေသာ..ေမာင္](COMPLETE) Where stories live. Discover now