PART 12

507 32 0
                                    

Unicode

ချစ်ရပါသော... မောင်

...12...

"ဟင်..ကောမပြောမိပါဘူးမောင်ရယ်..."

"ခင်ဗျားမပြောရင် သူဘယ်လိုသိမှာလဲ..."

"ကောမညာပါဘူး..ကောတကယ်မပြောခဲ့တာပါ...."

"ခင်ဗျားပြောသည်ဖြစ်စေ မပြောသည်ဖြစ်စေ သူကတော့သိသွားပီလေ ပီးတော့ ..သူကျနော့်ကိုဘာပြောလိုက်သေးလဲခင်ဗျားသိလား.."

"ဟင့်အင်း.."

"သူနဲ့ခင်ဗျား တစ်ယောက်ကိုရွေးတဲ့...ခင်ဗျားရော ကျနော်ဘသူ့ကိုရွေးမယ်ထင်လဲ.."

"မောင် ဝမ်ချင့်ကိုရွေးလိုက်တာမလား..."

"သေချာတာပေါ့...ခင်ဗျားကိုကျနော်မှမချစ်တာ..ကျနော်သူ့ကိုပဲချစ်တာ အဲ့ဒီတော့ သူ့ကိုပဲရွေးခဲ့တာပေါ့..."

"ဒါဆိုရင်...မောင်ဖြစ်ချင်တဲ့ဆန္ဒက ..."

"ကျနော့်ကိုအခုကွာရှင်းပေး..."

ybစကားကြောင့် စဥ်းစားဟန်ပင်မပြ မဆိုင်းမတွချက်ချင်းအဖြေပေးလိုက်သူက xiao zhan. ..

"ကောမလုပ်နိုင်ဘူးမောင်.."

"ဘာ..."

"ဟုတ်တယ် ကောတို့ယူထားတာမှမကြာသေးဘူး အခုကွဲမယ်ကွာမယ်ဆိုတော့ လူတေ ကောတို့ကိုကဲ့ရဲ့ကြမှာပေါ့မောင်ရဲ့..မောင်ဒါကိုမစဥ်းစားမိဘူးလား..."

"အဟား...ဟားဟားဟား..ဟားဟားဟားဟား..

တော်စမ်းပါဗျာ အရာမဝင်တဲ့အဲ့ဆင်ခြေတေနဲ့ လူကြားကောင်းအောင် လျှောက်ပြောမနေစမ်းပါနဲ့...

ခင်ဗျားလဲကျနော့်ကိုတွယ်တာနေတာမှမဟုတ်တာ ဘာလို့အပင်ပန်းခံနေအုံးမှာလဲ...ကွာပေးလိုက်ရင် နားကိုအေးလို့...

အော်..ကျနော်သိပီ...ဘာလဲ.. ခင်ဗျားမာမား မသေခင်က ဝမ်အိမ်တော်ရဲ့အမွေတေကိုအပိုင်ကြံပါလို့မှာထားခဲ့လို့လား ဟုတ်လား..

အဟက်..ဒါဆိုလဲစောစောကပြောရောပေါ့ဗျာ.စိတ်မပူပါနဲ့...ကျနော်ခွဲပေးမှာပါဗျ.."

ybရဲ့ သူ့မားအပေါ်မလေးမစားပြောဆိုပုံများကြောင့် ..

ချစ်တဲ့စိတ်လေးတစ်ခုတည်းနဲ့ သူအနိုင်ယူသမျှအရာရာသည်းခံနေခဲ့သောချစ်ရသူအပေါ် ဒီတစ်ခါတော့ xzအလျှော့မပေးနိုင်တော့...

ချစ်ရပါသော..မောင်[ခ်စ္ရပါေသာ..ေမာင္](COMPLETE) Where stories live. Discover now