PART 15

513 30 0
                                    

Unicode

ချစ်ရပါသော..မောင်💚

...15...

ပြောရင်း သူမyiboကြည့်ရာဆီ လှမ်းကြည့်မိလေတော့...

"ဘယ်သူမှလဲမရှိပါဘူး..ကိုကိုကလေ.. အမြဲအက်လိုပဲ စိတ်နဲ့လူနဲ့ကပ်တယ်ကိုမရှိဘူး..အခုရောဘာကိစ္စကြောင့် ငေးငိုင်နေရတာလဲ..ပြောပါအုံး..."

"ဘာ...ဘာမှမဟုတ်ပါဘူးဝမ်ချင်လေးရယ်..အာ..ဒီနေ့ကျောင်းပိတ်တာပဲ...ဝမ်ချင်လေးပီးရင် ဘယ်သွားချင်သေးလဲ ..ပြော..ကိုကိုလိုက်ပို့မယ်."

"သွားစရာက ကောဆီသွားဖို့တစ်ခုပဲရှိတာ.. ရတယ် ချင်ကိုယ့်ဟာကိုယ်တစ်ယောက်တည်းပဲသွားလိုက်တော့မယ် ကိုကိုလဲ အိမ်ပြန်ပီး အိမ်စာလေးဘာလေးလုပ်ပေါ့"

"ဟုတ်ပါပီဗျာ..ဒါနဲ့ ဝမ်ချင်လေးပြောတဲ့'ကော'ဆိုတာက.."

"ကောဝမ်နင်လေကိုကိုရဲ့..
ချင့်မှာဆွေမျိုးရင်းချာဆိုလို့ ပြေးကြည့်မှကောတစ်ယောက်ပဲရှိတာ..
ပါးနဲ့မားဆုံးပီးကတည်းက ကောပဲ ချင့်ကိုလိုလေသေးမရှိထားပေးခဲ့တာလေ..
ချင်ကလဲ ကောကိုအရမ်းချစ်တယ် ပီးတော့ ကောပြောတဲ့စကားဆိုရင် ချင်အကြွင်းးမဲ့ယုံတယ်..
ဘာလို့ဆို ကောကချင့်ကို ဘယ်တော့မှလိမ်ညာမဲ့လူစားမျိုးမဟုတ်ဘူးဆိုတာချင်သိလို့ပဲ"

"အော်ဟော်..ဒီလောက်တောင်ချီးမွှမ်းခန်းတေဖွင့်နေမှတော့ ဝမ်ရိပေါ်တော့ သူ့ညီမနဲ့ယူပီးရင် ယောက်ဖကိုမြှောက်စားရတော့မယ်ထင်တယ်ဗျို့..."

"..ကိုကိုကလဲ..အက်လိုမပြောပါနဲ့ သူလဲကိုကို့ကိုချစ်ပါတယ် ..ဟိုနေ့ကတောင် ကိုကို့ကောင်းကြောင်းတေပြောနေသေးတယ်.. "

"ရွှေယောက်ဖလေးက ကိုယ့်ကောင်းကြောင်းတေပြောတယ်ဆိုတော့ ရင်တောင်ခုန်သွားသလိုလိုပဲ..ပြောပြော..သူဘာတေများပြောတာလဲ.."

"ဟွန့် ပိုကိုပိုတယ်..ကိုကိုကတဲ့ လူတိုင်းရဲ့ချစ်ခြင်းမေတ္တာကိုမတောင်းပဲရနေတဲ့ အချစ်ခံလူသားတစ်ယောက်တဲ့...

သူ့ရည်းစားရော သူ့အခုလက်ရှိခင်ပွန်းကပါ တုန်နေအောင်ချစ်တာတဲ့လေ..

အဲ့လိုစကားတေကိုကြားရင် ချင် ဟိုလူကြီးကိုသိပ်မုန်းတာပဲသိလား..

ချစ်ရပါသော..မောင်[ခ်စ္ရပါေသာ..ေမာင္](COMPLETE) Where stories live. Discover now