PART 18

431 29 0
                                    

Unicode

ချစ်ရပါသော..မောင်💚

....18...

"ဟျောင့်ရိပေါ်..."

"ဟင်..အော်..စစ်ကျွေးတို့ပါလား..လာကြလေ..ထိုင်"

"ငါနဲ့ကျင်းလင် မင်းတို့အတွဲကိုကြည့်နေတာကြာပီ အခြေအနေမကောင်းဘူးလားလို့ မလာကြသေးပဲ ဟိုနားမှာရပ်စောင့်နေတာ..အခုတော့ အဆင်ပြေသွားကြပီမလား.."

ဝမ်ချင်..-"ဟုတ်တယ်..စစ်ကျွေးရေ...ကိုကိုလေ..အခုတလော.. ငါ့ကိုအရင်လိုဂရုမစိုက်တော့ဘူးသိလား အရင်လိုလဲချစ်မပြတော့ဘူး....နောက်တစ်ယောက်တွေ့နေပီလားမသိပါဘူးဟာ.."

yibo-"မဟုတ်တာ ဝမ်ချင်လေးရယ်..ကိုကိုနဲ့ဝမ်ချင်တွဲလာတာဖြငိ့ကြာလှနေပီ ကိုကိုတွဲချင်ရင် ဟိုးအရင်ကတည်းက တွဲမှာပေါ့..ကိုယ့်ဝမ်ချင်လေးက အတွေးလွန်နေပီကွာ..."

"ဟွန့်. "

ကျင်းလင်-"အမလေး..အမလေး. roနေလိုက်ကြတာ.. ဒီက fa လေးတေကိုလဲအားနာကြပါအုံးစွrsတေရဲ့..တကတည်း ပွောကျုမပွောခငြျဘူး.."

စစ်ကျွေး-"အေးကွာ ပီးရင်လဲပြတ်မှာပဲကို စွပိုတေကပြောတယ်.."

"ဟာ...ဟဲ့ စစ်ကျွေး ..သေနာကောင်....ဖွဟဲ့..လွဲပါစေ ဖယ်ပါစေဟယ် ..ကိုကိုကငါ့ကိုသိပ်ချစ်တာ. ဘာကိစ္စပြတ်ရမှာလဲ..."

"အင်း ကိုယ့်ဝမ်ချင်လေးပြောတာ သိပ်ကိုမှန်တဲ့စကားပဲ..

ဒီက ကိုကိုကလေ ဟောဒီကဝမ်ချင်လေးကို တုန်နေအောင်ချစ်တာ..

အဲ..မနာလိုတဲ့စွfaများကြပြန်တော့ ဒီလို အချစ်တေမေတ္တာတေဆိုတာ သူတို့မြင်ဖူး ကြားဖူးတဲ့အရာတေမှ မဟုတ်ပဲ..

ပြောကြပါစေကွာ..သူတို့တေဘလောက်သွေးထိုးထိုး ကိုကို့အချစ်ကလျော့မသွားဘူး..ဟုတ်ပီလား.."

"ဟုတ်ကဲ့ကိုကို..ခိခိ "

စစ်ကျွေး,ကျင်းလင်-"အော့..အော့.."

"ဟားဟားဟား.."

စစ်ကျွေး..-"ဟေး..ဘာလိုလိုနဲ့...ငါတို့ပထမနှစ်ပီးတော့မယ်နော်..အဲ့တော့ကျောင်းပိတ်ရက် peachလေးဘာလေးသွားပီး အပန်းသွားဖြေကြရင်မကောင်းဘူးလား.."

ချစ်ရပါသော..မောင်[ခ်စ္ရပါေသာ..ေမာင္](COMPLETE) Where stories live. Discover now