PART 9

421 32 0
                                    

Unicode

ချစ်ရပါသော..မောင်

...9...

ကျနေဆဲဖစ်သောမျက်ရည်ကြည်တို့ကသုတ်လို့ပင်မနိုင်တာကြောင့် ...

မသုတ်ပဲဒီတိုင်းထားလိုက်ကာ ပေနေသည့်ပန်းကန်များအားဆေးကြောပီး ပန်းကန်စင်ပေါ်တင်နေချိန်....

"အကိုxz. .."

xzပါးပြင်ပေါ်မှမျက်ရည်စများအား လက်ဖဝါးဖြင့်အကြမ်းပတမ်းသုတ်ရင်း ....

ကျောဘက်ဆီမှလာသောအသံပိုင်ရှင်ဆီလှည့်ကြည့်မိလေတော့....

"မိန်းခလေးဝမ်ချင်.."

"အကိုကလဲ အက်လိုကြီး မိန်းခလေးဝမ်ချင် မိန်းခလေးဝမ်ချင်နဲ့ ဘယ်အချိန်ထိခေါ်နေအုံးမှာလဲ ဝမ်ချင်လို့ပဲခေါ်ပါ.."

"အော်..ကောင်းပါပီဝမ်ချင်"

"အဟီး..ချင်မေးစရာရှိလို့ ကိုကိုမသိအောင်အသာလေးဆင်းလာတာ"

"မေးလေ..ဘာမေးမလို့လဲ ကျနော်သိတာဆိုဖြေပေးပါ့မယ်"

"ချင်မေးချင်တာကလေ...ကိုကိုကအရင်တုန်းကရော ရည်းစားတေဘာတေထားဖူးလားဟင် ချင်မေးတဲ့အချိန်တိုင်း စကားလမ်းကြောင်းလွှဲလွှဲသွားတတ်လို့.."

"ဒါလား ဟင့်အင်း ကျနော်သိသလောက်တော့ ဝမ်ချင်ကပထမဆုံးပဲ"

"ဟုတ်လား အဟိ ပျော်လိုက်တာ...အဲ့ဒါဆို ချင်သွားတော့မယ်နော် အခုလိုဖြေပေးလို့ကျေးဇူးပဲသိလား..ခိ ပျော်လိုက်တာ ဒါဆိုငါက ကိုကို့အချစ်ဦးပေါ့..."

ထိုကဲ့သို့ ပါးစပ်မှတဖွဖွပြောရင်း လှေကားပေါ်ပြုံးရွှင်စွာတက်သွားသည့်မိန်းခလေး.....

သူဘလောက်ပျော်နေသလဲဆိုရင် ဘေးနားက ကျနော့်ကိုတောင် သူ့အပြုံးတေကူးစက်သွားသည်အထိ....

(မင်းသိပ်ကံကောင်းပါတယ်မိန်းခလေးရယ်....

ကျနော်တမ်းတမ်းတတလိုချင်နေတဲ့ မောင့်အချစ်တေကို မိန်းခလေးကမတောင်းပဲ ရနေတာပါ...

ဘဝတစ်လျှောက်လုံး ဘယ်သူ့ကိုမှအားမကျဖူးခဲ့တဲ့ကျနော်....

မောင့်ဂရုစိုက်မှုတေ မောင့်အကြင်နာတေကို အလျှံအပါယ်ရနေတဲ့ မင်းလိုမိန်းခလေးကိုမှ ယောက်ျားကြီးတန်မဲ့ အားကျခဲ့မိတာပါ....

ချစ်ရပါသော..မောင်[ခ်စ္ရပါေသာ..ေမာင္](COMPLETE) Where stories live. Discover now