PART 22

444 27 0
                                    

Unicode

ချစ်ရပါသော.. မောင်💚

...22...

"ဟုတ်တယ်yiboရေ yiboတို့တော့ မကြာခင် မရီးချောချောလေး အိမ်ပေါ်ရောက်လာတော့မှာ.."

ကျနော် သူတို့ပြောသော ထိုစကားများကြောင့် ဘလိုမှအစားဆက်မစားနိုင်တော့..

ချိုင့်လေးကိုအသာဆင့်လို့ လက်တစ်ဖက်ကဆွဲရင်း ကောရှိရာ ရုံးခန်းလေးထဲ လေးတွဲသောခြေလှမ်းများဖြင့် တစ်လှမ်းချင်းလှမ်းဝင်လာခဲ့တော့သည်...

"စားပီးပီလားyibo ဒါဆို ကောပြောတော့မယ်နော်.."

"အင်း"

"ဟို..ဝမ်ချင့်ကိုသွားချော့လိုက်ပါအုံး..သူအစာမစားတာ ကြာပီတဲ့ အဲ့ဒါ.."

"ကျနော်သိပီ....ရုံးဆင်းရင်သွားလိုက်မယ်..."

"ဘာဖြစ်နေတာလဲ ကောင်လေး..ဘသူနဲ့ဘာဖြစ်လာတာလဲကောကိုပြော"

"ဘာမှမဖြစ်ဘူး..ကျနော်အလုပ်လုပ်တော့မလို့..ကျေးဇူးပြုပီးတိတ်တိတ်လေးနေပေးပါ"

"အော်..အင်း.."

Xz yiboကိုကြည့်ကာ စိတ်ထဲမတင်မကျဖြစ်သွားတာတော့အမှန်...

သို့ပေမယ့် သူ့ကောင်လေးအကြောင်းသူသိတာမို့ ဆက်ပီးလဲမမေးရဲ...

ရုံးဆင်းတော့ ကောင်လေးက ကျနော်နဲ့မလိုက်ပဲ..taxiစီးပီး ရှေ့ကထွက်သွားလေရဲ့..

ကျနော်ထင်တာမမှားဘူးဆိုရင်တော့ သူ့ကောင်မလေးဆီသွားတာပဲဖြစ်လိမ့်မည်...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"ဟလို..ဝမ်ချင် အိမ်မှာပဲလား ကိုယ်တွေ့ချင်လို့ အပြင်ခဏထွက်ခဲ့ပေးလို့ရမလား.."

"ကိုကိုလား..လာပီ လာပီ..ချင်အခုထွက်လာပီ"

သူမအသံက ဖျော့တော့တိမ်ဝင်လျက်ရှိသောကြောင့်..နေမကောင်းဖြစ်နေတယ်ဆိုတာ သူအတပ်သိလိုက်သည်.. ..

"ကိုယ် ဝမ်ချင်တို့လမ်းထိပ်က စားသောက်ဆိုင်မှာစောင့်နေမယ်နော် တစ်ယောက်ထဲလာလို့ရော အဆင်ပြေရဲ့လား
ဒါမှမဟုတ်လဲ ဝမ်ချင် အိမ်မှာပဲစောင့်နေလိုက်လေ ကိုကိုလာခဲ့မယ်.."

ချစ်ရပါသော..မောင်[ခ်စ္ရပါေသာ..ေမာင္](COMPLETE) Where stories live. Discover now