Unicode
ချစ်ရပါသော..မောင်💚
...24...
"အင်း..ကျနော်သိပီမလို့... အခုထမင်းစားရအောင်..."
"အင်း."
အဲ့ဒီညက အေးစက်စက်လေထုနှင့်လိုက်ဖက်ညီစွာ..
ထိုလူသား2ယောက်တည်ရှိရာထမင်းစားပွဲလေးဟာလဲ..
တိတ်ဆိတ်ငြိမ်သက်ခြင်းအတိ.....~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ကျနော်နှစ်နှစ်ခြိုက်ခြိုက်အိပ်မပျော်တဲ့ညတွေ များခဲ့ပီge. ..
geမေတ္တာကိုမမြင်မသိခင်အချိန်တုန်းက..
လွတ်လွတ်လပ်လပ်နေချင်တဲ့ကျနော့်ကို geကချုပ်ချယ်ချင်လို့အပိုင်သိမ်းခဲ့တာပဲဆိုပီး..
geဆီကနေဘယ်လိုလွတ်မြောက်အောင်လုပ်ရပါ့မလဲဆိုတဲ့အတွေးပေါင်းများစွာကြောင့် ကျနော်အိပ်ရေးပျက်ခဲ့ရတယ်
ကျနော် geရဲ့စေတနာ မေတ္တာတေကို ခံစားနိုင်ခဲ့ပီဆိုတဲ့အချိန်ကျပြန်တော့..
အပြောမတတ်တော့ဆဲသလိုဆိုတဲ့အတိုင်း
ကျနော်အမှုမဲ့အမှတ်မဲ့ပြောလိုက်တဲ့စကားတစ်ခွန်းက geသိပ်လေးစားတဲ့ xiaoမားကိုစော်ကားသလိုဖြစ်သွားခဲ့တယ်...
အဲ့ဒီစကားကြောင့်ပဲ ကျနော်ဆီကgeထွက်သွားတော့မှာပါလားဆိုတဲ့အတွေးတေကြောင့်.
အခု ကျနော်အိပ်မပျော်နိုင်ဖြစ်နေရပြန်ပီ geရယ်...
ဖြစ်နိုင်ရင် ကျနော့်နှလုံးသားတစ်စုံရဲ့စေခိုင်းချက်အတိုင်း ကျနော့်ရင်ခွင်ထဲမှာပဲနေပါဆိုပီး geကိုထွေးဖက်ထားချင်လိုက်တာ...
ခက်တာက..ကျနော်အသိစိတ်က အဲ့လိုလုပ်ဖို့ခွင့်မပြုဘူးဖြစ်နေတယ်ဗျာ..
ကျနော်..ကျနော်....ကျနော်ရူးတော့မှာပဲ geရာ...
Ring. .Ring. ..
yibo. ..ကုတင်ပေါ်ပက်လက်အနေအထားဖြင့်..အတွေးပင်လယ်ထဲလွင့်မျောနေခိုက်...
စာကြည့်စားပွဲပေါ်မှ တုန်ခါနေသောဖုန်းလေးကြောင့် လှမ်းယူကာကြည့်လိုက်မိလေတော့ "ဝမ်ချင်"..ဆိုတဲ့contactလေး...