Unicode
ချစ်ရပါသော...မောင်
.....2.....
xz yiboအားမျက်နှာသစ်ပေးပီးသည်နှင့် ညအိပ်အဝတ်များအား လဲစေလိုက်ကာ ကျောင်းသွားရန် အောက်ထပ်မီးဖိုခန်းဆီ ခေါ်လာခဲ့သည်....
"ပါး...ဒီနေ့.companyမသွားဘူးလား အမ်.. မနက်စာတေလဲမစားစဖူးစားနေတယ်.."
xzမနက်စာစားနေကြမဟုတ်သောဝမ်ပါး ...
စားပွဲတွင်အခန့်သားထိုင်ကာ...
မျက်နှာရှေ့ရှိပန်းကန်ထဲမှ နို့ထမင်းများကိုဇိမ်ပြေနပြေခပ်စားနေသောကြောင့်...
တအံတသြ မေးလိုက်ခြင်းပင်ဖြစ်သည်...."သွားမှာလေသားကျန့်ရဲ့ နို့ထမင်းနံ့လေးကမွှေးနေတာနဲ့ပဲမနေနိုင်လို့ ထိုင်စားနေလိုက်တာ..
သားငယ်လေး...ကျန့်ကျန့်ကိုယ်ပေါ်ကလဲဆင်းပါအုံးသားလေးရယ် ပါပါးတော့ ဘယ်တော့ဖြစ်ဖြစ် ကျန့်ကျန့်ကိုချီခိုင်းနေတာပဲတွေ့တယ် ...""အင်..ဆင်းပု..ဆင်းပု..ဒီနေ့ကျန့်ကျန့်က ပေါ်ပေါ်ကိုကျောင်းကိုခေါ်သွားမှာတဲ့..."
"ပေါ်ပေါ်..."
xz ybအား မသိမသာမျက်လုံးတစ်ဖက်မှိတ်ပြရင်း..ဆက်မပြောစေရန် တားရတော့သည်...
"ဘလို...ဟုတ်လား သားကျန့်"
"အာ....ဟို....ဟုတ်တယ်ပါးရဲ့ တနေ့ တနေ့ပေါ်ပေါ်လဲအိမ်မှာနေရတာပျင်းမှာပဲလေ..အ့ကြောင့် တစ်ရက်လောက်ခေါ်သွားမလို့ပါ..ဟီးဟီး.."
"အင်းအင်း ခေါ်သွားမယ်ဆိုလဲသေချာဂရုစိုက် လမ်းလျှောက်ရင်လဲဖြေးဖြေးလျှောက်ခိုင်း တော်ကြာလဲနေလို့ပွန်းပဲ့ကုန်ရင် အမှတ်ရတိုင်း အာပြဲကြီးနဲ့ အော်ငိုနေအုံးမယ်..."
"ပေါ်ပေါ်ခြေးခြေးလျှောက်မှာပါ ပါပါးရဲ့...စိတ်ချနော်.."
"ဟုတ်ပါပီ...ကဲ...ဒါဆိုရင်ပါးလဲရုံးသွားတော့မယ်..ဂရုစိုက်သွား ဂရုစိုက်ပြန်လာခဲ့ကြ...နော်.."
"ဟုတ်."
"ဝုတ်.."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"ကျန့်ကျန့်...."
"ဗျာ့..."
"ဟိုး...နီနီ နီနီနဲ့ဟာယေးတေက ဘာတေယဲဟင်..."