Unicode
ချစ်ရပါသော..မောင်💚
...20....
"ဟိုလေ..မနက်ဖြန်'စနေ'မလား"
"ဟုတ်တယ်လေ ဘာလို့လဲ..ဒါနဲ့ saturday ရုံးမပိတ်ဘူးဆိုတာတော့ ရှောင်လီသိတယ်မဟုတ်လား.."
"လီ သိပါတယ်..ဒါပေမယ့်မနက်ဖြန်၁ရက်တော့ လီ့ကိုခွင့်ပေးလို့ရမလား..."
"ဘာကိစ္စရှိနေလို့လဲ"
"လီ့ပါပါးက အကို့ကိုထမင်းဖိတ်ကျွေးချင်လို့တဲ့ အဲ့ဒါ.."
"ထမင်းလေးတစ်နပ်ဖိတ်ကျွေးတာကို တစ်နေကုန်ကြီးခွင့်ယူမယ်ဆိုတော့ မများလွန်းဘူးလားရှောင်လီ.."
"လီပြောတာကိုဆုံးအောင်နားထောင်ပါအုံးအကို.."
"အာ..sorry"
"ဟုတ်..ဒီလိုပါ...မနကျပိုငျးကျုပါပါးကအိမျမှာဧညျ့ခံခငြျတယျတဲ့ အဲ့ဒါ အဆင်သင့်ဖြစ်တဲ့အချိန် companyကိုအကြိုလွှတ်လိုက်ပါ့မယ် ...
နေ့လည်ပိုင်းကတော့ လီ့မှာ အကို့ကိုအသိပေးချင်တဲ့ကိစ္စလေးတစ်ခုရှိတာမို့လို့ လီ အကိုနဲ့ဆိုင်တစ်ဆိုင်မှာ အေးအေးဆေးဆေး စကားပြောချင်လို့ပါ"
"ဟုတ်ပီလေ..မနက်ဖြန်လဲ အရေးကြီးmeetingချိန်တေမရှိဘူးဆိုတော့ အကိုလာလို့ရပါတယ်.."
"ကျေးဇူးပါ ဒါဆို လီဖုန်းချလိုက်တော့မယ်နော်"
"အင်း.."
T. ....
"ဘယ်သူလဲ.."
ရုတ်တရက်ထွက်ပေါ်လာသောအသံကြောင့် သူထိပ်ထိပ်ပျာပျာဖြင့်လှည့်ကြည့်လိုက်ချိန်...
နောက်မှာဘယ်တုန်းကတည်းကရောက်နေမှန်းမသိတဲ့ ကိုယ်တော်ချော...
"ငါ့ကိစ္စပါ...မနက်ဖြန်ကျောင်းပိတ်တယ်နော် ငါနဲ့companyလိုက်ခဲ့ရမယ် ပြင်ဆင်စရာရှိတာပြင်ဆင်ထား"
yiboတစ်ယောက် ထုံးစံအတိုင်း ပြောချင်ရာပြောပီး ဖြောင့်ဖြောင့်ကြီး လျှောက်လှမ်းသွားသော ထိူလူကြီးအားကြည့်ရင်း..
"ဟွန့်.ငါမေးလိုက်ရင်.ဘယ်တော့ဖြစ်ဖြစ်.အကြောင်းအမျိုးးမျိုးပြပီး.ရှောင်ရှောင်ထွက်သွားတယ်..