PART 5

480 36 1
                                    

Unicode

ချစ်ရပါသော..မောင်...

...5...

"မင်းတို့က ဘသူတေလဲ...."

"ငါတို့ကိုတောင်မသိဘုးဆိုတော့ မင်းကတော်ရုံတန်ရုံမဟုတ်တော့ဘူးပဲ...အကိုယွမ်..."

"ဟင်း..ဟင်း..ဟင်း..ဖြေးဖြေးပေါ့ ရှောင်ချိန်ရာ..အခုဆို ဆိုင်ထဲကလူတေမှောက်နေလောက်ပီ သူကိစ္စတုံးသွားရင်တောင်သိလိုက်ကြမှာမဟုတ်ပါဘူး..."

"မင်းတို့ဘာတေပြောနေကြတာလဲ..ငါမင်းတို့ကိုမသိဘူး ပီးတော့ ငါ့ရှေ့ကဖယ်ပေး ငါအရေးကြီးသွားစရာရှိတယ်..."

ရှောင်ယွမ်-"လောလှချည်လား ကောင်းပီလေ ဒါဆိုလဲ မြန်မြန်လက်စသတ်ကြတာပေါ့..ဟျောင့်တေ..."

သူအချက်ပြလိုက်သည်နှင့်တစ်ပြိုင်နက် ကျန်တဲ့၄ယောက်က xzဆီ တရှိန်ထိုး တိုက်ခိုက်လေတော့သည်....

အစပိုင်းတော့ သူတစ်ပြန် ကိုယ်တစ်လှည့်ပဲ...

သို့ပေမယ့် အများနဲ့တစ်ယောက်ပဲ.. ကြာလာတော့ xzလက်ပန်းကျပီး သူတို့လက်ခုပ်ထဲကရေဖြစ်သွားရတာပေါ့....

"အကိုယွမ် လုပ်လိုက်တော့...."

"ဟင်းဟင်း ကံဆိုတာအမြဲမကောင်းနိုင်ဘူးတဲ့ သိပ်မှန်တဲ့စကားပဲ..ရှောင်ကျန့် ..ရှောင်ကျန့် ငါတို့မင်းအလစ်ကိုစောင့်နေခဲ့တာကြာပီ ..အခုတော့ ဓားချွန်ချွန်လေးက ဘလောက်အရသာရှိတယ်ဆိုတာ မြည်းကြည့်ပေအုံးပေါ့..."

ပြောပီး သူဘောင်းဘီအိတ်ကပ်ထဲမှ ခလုတ်တပ်ဓားမြှောင်တစ်ချောင်းအားထုတ်လိုက်ပီး...

"ဒါက ငါ့ညီမရဲ့အရှက်သိက္ခာအတွက်......."

xzဝမ်းဗိုက်ဆီ လှမ်းထိုးရန်ပြင်လိုက်စဥ်...

"ရပ်လိုက်..."

အော်သံနှင့်အတူ ဒေါက်ဖိနပ်သံ တဂွက်ဂွက်ဖြင့် သူတို့အနားပြေးလာသော မိန်းခလေးတစ်ယောက်...

"ရှောင်လီ"

"ကောယွမ်..ကောချိန်..ဒါဘာလုပ်ကြတာလဲ.."

သူမ ဒဏ်ရာပရပွနှင့် မရှုနိုင်မကယ်နိုင်ဖြစ်နေသော xzအား လူကြမ်းများလက်ထဲမှလွှဲယူကာ သူ့အကို၂ယောက်ထံ ဒေါသတကြီး မေးလိုက်ခြင်းဖြစ်သည်..

ချစ်ရပါသော..မောင်[ခ်စ္ရပါေသာ..ေမာင္](COMPLETE) Where stories live. Discover now