PART 30

454 26 0
                                    

Unicode

ချစ်ရပါသော..မောင်💚

...30....

"ဟင်..ယွဲ့ရီ..စောစောစီးစီးဘာလာလုပ်တာလဲ...."

"ဒီမှာ..မာမားက ကိုကိုစားဖို့ဟင်းပို့ခိုင်းလိုက်တာ..."

"ဟုတ်လား..ကျေးဇူးပဲလို့ ကိုကိုအစား မားကိုပြောပေးနော်.."

" ဟုတ်ကဲ့.......ခိခိ....ခိခိခိ."

"အင်...ဘာတွေ ဒီလောက်သဘောကျနေတာတုန်းယွဲ့ရီရဲ့..."

"ကိုကိုက အဲ့ဝတ်စားတေနဲ့ အရမ်းချောတာပဲ တိယား..ခိခိ..ခိခိခိ..ဒါနဲ့.ကိုကိုကအ့တေဝတ်ပီး ဘယ်သွားမို့လဲဟင်.."

"အော်..ဒါလား....ဒီလိုဝတ်ထားရတဲ့အကြောင်းက..

ဟိုတခါ.ယွဲ့ရီလေးပြောတဲ့ ကိုကိုကျန့်ကျန့် မဂ်လာဆောင်ကိုသွားမလို့ပေါ့..

ဘယ်လိုလဲ...ဒီလိုဝတ်ထားတာကိုကိုနဲ့လိုက်တယ်မလား......"

"ဟုတ်.လိုက်တယ်..ကိုကိုခဏစောင့်နော်...ရော့ ဒါယူထား..."

ပြောပီး ကျနော့်လက်ထဲ ရောက်လာသော ဟင်းဗူးလေး...

ကျနော်လဲ...သူမ ပြန်လာအုံးမည်ထင်တာနဲ့..အိမ်ထဲမဝင်ပဲ..အပြင်မှာပဲရပ်စောင့်နေလိုက်သည်...

ခဏအကြာ....

"ကိုကို...."

ခေါ်သံနှင့်အတူ...စွတ်စွတ်ဖြူနေသော...ဂါဝန်လေးအား ဝတ်ဆင်ကာ....

နားနှစ်ဘက်အပေါ်မှဆံနွယ်လေးများအား...နောက်သို့ပို့ကာစည်းထားပီး....

ဆံပင်အားလုံးအား ကျောပေါ်တွင်ဖြန့်ချထားလျက် ကျနော့်နားပြေးလာသော သူမ...

လက်ထဲမှာလဲ..အဖြူရောင်နှင်းဆီပန်းပွင့်လေးတွေကို စုစည်းထားတဲ့ပန်းစီးတစ်ခုအားကိုင်လျက်သား..

"ကိုကို..မီးမီးယာ့ယား..."

"ယွဲ့ရီ..ဒါ..ဒါတေဝတ်ပီး...ယွဲ့ရီက...ဘယ်သွားမလို့လဲ"

"ကိုကိုနဲ့လိုက်မလို့လေ..."

"ဟမ်..."

"ဟုတ်တယ်သခင်လေးရေ...

သမီးငယ်က မနက်မိုးလင်းကတည်းက...

ကိုကို့အတွက်ဟင်းချက်ပေးပါ..ကိုကို့အတွက်ဟင်းချက်ပေးပါဆိုပီး တဆာဆာလုပ်နေလို့...

ချစ်ရပါသော..မောင်[ခ်စ္ရပါေသာ..ေမာင္](COMPLETE) Where stories live. Discover now