PART 10

530 32 0
                                    

Unicode

ချစ်ရပါသော...မောင်

...10....

ညကဘာဖြစ်ခဲ့တာလဲဆိုတော့.....

....ညက.....

သူတို့၂ယောက်ပြန်လာတော့တော်တော်တောင်မိုးချုပ်နေပီ...

ကျနော်လဲ ကားသံကြားတာနဲ့ သွားကြိုရန်အိမ်ထဲကအထွက်...

ခြေအစုံက ကားပေါ်ကနေ  မောင့်ကိုမနိုင်မနင်းသယ်လာနေတဲ့ဝမ်ချင့်ထံအပြေးသွားမိလျက်သား....

"ဝမ်ချင် ပေးပေး အကိုသယ်ကူမယ် မောင်ကအရမ်းလေးတာ...ဝမ်ချင်မနိုင်လောက်ဘူး"

"ကျေးဇူးပဲအကိုxz ..ချင်လဲ နည်းနည်းပဲသောက်တာကို လူကရီဝေဝေနဲ့ အန်ချင်သလိုကြီးဖြစ်နေလို့...အခန်းထဲသွားတော့မယ်နော် ကိုကို့ကို အကိုxzပဲကြည့်လုပ်ပေးလိုက်ပါ...ချင်မရတော့ဘူး.."

အော့...အော့...

ကျနော့်ရှေ့မှ သူမပါးစပ်အားလက်ဖြင့်အတင်းဖိပိတ်ရင်း အိမ်ထဲပြေးဝင်သွားသည့်သူမ.....

သူမထွက်သွားသည်နှင့် ကျနော်လဲမောင့်ကိုတွဲရင်း ၂ယောက်သား လှေကားပေါ် အိပဲ့အိပဲ့နဲ့ တစ်လှမ်းချင်းတက်ကာ...

မောင့်အခန်းဆီ ခေါ်လာခဲ့ပီး...မွေ့ယာပေါ်တင်ပေးလိုက်သည်....

ပီးနောက် ခြေအိတ်တစ်စုံအားဆွဲချွတ်ကာ လျှော်ရမည့်ခြင်းထဲပစ်ထည့်လိုက်ရင်း...

အရက်နံ့တေနံဟောင်နေသော မောငျ့အကြျီအားလဲပေးရနျအတှကျ...

ကျနော့်လက်တစ်စုံ မောင့်ရင်ဘတ်ပေါ်မှကြယ်သီးများထံတင်မိချိန်....

သန်မာလှသော ကြွက်သားအစိုင်အခဲတို့ခိုအောင်းရာ မောင့်လက်မောင်း၂ဖက်ရဲ့ ဆွဲယူမှုကြောင့်....

ပိန်သွယ်သွယ် ကျနော့်ခန္ဓာကိုယ်လေး မောင့်ရင်ဘတ်ပေါ်ထပ်လျက်သား....

ကျနော်အတင်းကုန်းရုန်းထပေမယ့်ဖိအားပါလွန်းတဲ့ မောင့်လက်မောင်းတေကို မတွန်းလှန်နိုင်...

"မောင်...သတိထားပါအုံး....."

"ဝမ်ချင်လေး....ကိုယ်ကလေ..ဝမ်ချင်လေးကိုသိပ်ချစ်တာ..အေ့...ပီးတော့....ပီး..တော့..ဝမ်ချင်လေးကိုရအောင်ယူမှာ..ဟင်း..ဟင်း..ဟင်း.ဝမ်ချင်လေးကရော.ကိုယ့်ကိုလက်ထပ်မယ်မလား..ဟင်..ဟင်လို့..."

ချစ်ရပါသော..မောင်[ခ်စ္ရပါေသာ..ေမာင္](COMPLETE) Where stories live. Discover now