Soğukluk

4.7K 422 117
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Oikawa'nın anlatımıyla:

Tüm ders boyunca gözüm istemsizce Natsume'ye kayıyordu.

Onunla her zaman kavga eder, bağırır çağırır, birbirimizi sinir ederdik. Bu bizim doğal hâlimizdi.

Ama bu aralar onu kızdırdığımda veya üzdüğümde normalden daha fazla kızıyordum kendime.

Yani... Onu kızdırmak eğlenceliydi ama bazı zamanlar bir anda çok fazla kızıp üzülebiliyordu.

"Oikawa."

Kafamı yan masada oturan İwa'ya çevirdim. Ne olduğunu sorarcasına başımı salladım.

Kaşları ile Natsume'yi işaret etti. "Yine neden kavga ettiniz?"

"Çok saçma bir neden, boşver."

"Her zaman saçma oluyor zaten."

Derin bir nefes alarak tekrar gözlerimi Natsume'ye çevirdim. Muhtemelen ona baktığımı hissediyordu ve bilerek bana dönmüyordu.

"Haklısın... Her zaman boş şeyler için kavga ediyoruz."

"Ne zaman kendine ve ona dürüst olacaksın?"

"Nasıl yani?" Kaşlarımı hafif çatarak ona döndüm.

Natsume'ye baktı ve biraz daha bana yaklaştı, "Onu sevdiğini ne zaman söyleyeceksin?"

Natsume'yi sevmek... Asla kabullenemediğim bir şeydi. Onu seviyordum, arkadaş olarak. Ama aşk olarak... Bilmiyorum.

"Onu sevdiğimden emin deği-"

"Onu seviyorsun Oikawa."

"Neden bu kadar eminsin?"

"Moralin bozuk olursa onun yanına gidiyorsun, sabahları onu görmek için, pardon, onu sinir etmek için erken kalkıyorsun."

"Ee? Bunları yapınca onu sevmiş mi oluyorum?"

"Onu evine girene kadar izliyorsun çünkü bir sapığın peşine takılmasından korkuyorsun."

"Bunu her arkadaşım için yapa-"

"Bir şey yapacağın zaman aklına gelen ilk kişi Natsume oluyor. Sonucun onu nasıl etkileyeceğini düşünüyorsun."

"Yeter bu kadar, İwa-chan."

Her ne kadar 'İwa-chan' desem bile sesimin sert ve netliğinden konuşmayı bitirmek istediğim anlaşılıyordu.

İwa, derin bir nefes aldı. O sırada hoca bize seslendi.

"Oikawa, bir sorun mu var?"

Natsume saniselik bile olsa gözlerini bize çevirmişti.

"Hayır efendim. Üzgünüz."

~~~~~~~~~~~~~~~

Natsume'nin anlatımıyla:

Spor kıyafetlerimizi giydik ve spor salonuna ilerledik. Şaşırılmadık bir şekilde Oikawalar salondaydı.

"Tōru."

İwa ile konuşan Oikawa bize döndü ve bize yaklaşmaya başladı. "Natsu-"

"Salon bu hafta bizim."

"Tamam ama Natsu-"

"Tamamsa başka bir sorun olmamalı. Şu an kulüp dersimi kaynatıyorsun. Takımını al ve salondan çık."

Birkaç saniye yüzüme baktı, ne kadar ciddi olup olmadığımı ölçmeye çalışır gibiydi ve ben, çok ciddiydim.

Derin bir nefes alarak kafasını eğdi, "Peki."

Arkasını döndü ve kendi takımına baktı, "Eşyalarınızı alın. Burada çalışmayacağız."

Birkaç dakika içinde herkes eşyasını almış ve dışarı çıkmıştı. Oikawa, spor çantasını tek omzuna asmış, elleri ceplerinde, sadece kafası bana dönük şekilde kapı önünde duruyordu.

"İyi çalışmalar..."

"Size de."

Oikawa x Reader |Haikyuu x Reader|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin