Barışmak

4.3K 399 77
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Son sayıyı çapraz smaç atarak almıştık. Karşı takım hafife alınacak bir takım değildi, bu yüzden tüm gücümüzle oynamıştık.

Tüm gücümüzle oynamazsak yenme imkânları vardı. Şimdi ise 3 sayı ile kaybetmişlerdi.

Takımlar sıraya geçip birbirlerini selamladıktan sonra koçun oturduğu tarafa gittik.

Bugün bir maçım daha vardı ama ona birkaç saat vardı.

Havlu ile terlerimi silip su içtikten sonra erkek kısmına gitmek üzere sahadan çıktım.

Alana girdiğimde iki takımın da kazanmak için son 1 sayısı olduğunu gördüm.

Oikawa yine son sayı olduğu için çok heyecanlı duruyordu.

Birkaç dakika sonunda, top Nekoma tarafında yere düştü ve Oikawalar kazandı.

Sevinerek merdivenlerden indim ve sahaya girdim. Oikawa gülerek İwa'ya sarılıyordu.

Beni gördüğünde gülüşü biraz hafifledi ama İwa'ya sarılmayı bırakıp hemen bana yaklaştı.

Sarılmak için kollarını açtı ama benim gelmemi bekledi. Birkaç saniye öylece yüzüne baktım, gelmeyeceğimi sanmış ve tüm gülüşü solmuştu.

Hızlı adımlarla ona doğru gittim ve kollarımı boynuna doladım.

Beklemediğim bir anda beni havaya kaldırdı, istemsizce düşmemek için bacaklarını da beline dolamıştım. 

Gülümseyerek mırıldandı, "Her zaman böyle bir pozisyon elde edemiyorum, keyfini çıkara-"

Kafasına attığım şaplak ile hemen sustu.

Kafamı döndürüp Nekoma tarafına baktım. Kuroo belli belirsiz bir gülümseme ile bize bakıyordu. Benim, ona baktığımı fark edince el salladı.

"Tōru, Kuroo'dan özür dile ve barış."

Beni yere indirdi ve kısa süreliğine Kuroo'ya bakıp geri bana döndü. "Yine mi bu konu Natsume?"

"Onunla arkadaşız, Tōru. Salak saçma bir sebepten kavga ettin ve inat olsun diye özür bile dilemiyorsun."

Bir şey demedi ve tekrar Kuroo'ya bakmaya başladı.

Bileğinden tutarak benimle ona doğru yürümeye başladı. Kuroo'da ona doğru geldiğimizi fark edince bize döndü.

"Tebrikler, Oikawa."

"Teşekkürler..."

Dirseğim ile Oikawa'yı dürttüm, hafifçe boğazını temizledi ve mırıldandı. "Kavga yüzünden, üzgünüm."

Kuroo güldü ve Oikawa'nın koluna omzunu attı, "Ben de diyordum bu salak ne zaman inat etmeyi bırakacak."

~~~~~~~~~~~~~~~

"HEY HEY HEYY!! NATSUMEE!"

Oikawa ile oturduğum yerden kafamı çevirdiğimde Bokuto'yu gördüm. Arkasından da Akaashi geliyordu.

"Maçlarınız bitti mi?"

"Oikawa'nınkiler bitti. Benim yarım saat sonra bir maçım daha var."

"Anladım!"

Akaashi'ye döndüm, "Nasılsın, Akaashi?"

"İyiyim, sen nasılsın Natsume?"

"Ben de iyi!"

Oikawa söze devam etti, "Kiminle maç yaptınız?"

"Date Tech."

"Nasıldı? Zorladılar mı?"

Akaashi söze devam etti. "Blokları çok iyiydi, ama biraz zor da olsa kazandık."

Bokuto Oikawa'ya döndü, "Kuroo ile barışmışsın!"

"Evet... Öyle oldu."

"Sonunda barıştın! Hepimiz ne zaman özür dileyeceğini merak ediyorduk!"

Oikawa x Reader |Haikyuu x Reader|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin