Otel

4K 372 315
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Anahtarları elimize aldıktan sonra birbirimize baktık. Odalar 2 kişilikti ve 5 oda vardı.

1 kişi tek kalacaktı.

"Ee, kim kim kalıyor?" Kuroo'nun sorusu ile Oikawa elini belime sardı.

"Natsume benimle, siz ne bok yerseniz yiyin."

Bokuto dudak büzdü, "Bu biraz kaba olmadı mı...?"

"Yo."

Derin bir nefes verdim. "Tamam, bakın şimdi."

Herkes bana döndü.

"Kenma ve Kuroo birlikte kalacak." İkisi de kafasını salladı.

"Bokuto ve Akaashi'de birlikte."

Bokuto gülerek Akaashi'nin omzuna kolunu attı.

"Tendou ve Teru aynı oda da..." İwa'ya döndüm, kendisi tek kalıyordu.

Aklımı okumuş gibi omuz silkti, "Ben tek kalırım. Zaten biliyorsun, tek kalmayı daha çok seviyorum."

"Tamam, o zaman bir sorun yok?"

Oikawa belimi daha sıkı sararak kulağıma doğru mırıldandı, "Odamıza gidebilir miyiz artık?"

Ona döndüm, "Azdın mı?"

"Ne münasebet."

"Bence de."

Uzaktan birinin bana seslenmesi ile arkamı döndüm ge takım elbise içindeki amcamı gördüm.

Yaşı 40'larda olmasına rağmen çok genç gösteriyordu.

"Natsume!"

Gülerek ona doğru gittim. "Amca!"

Kısa süreliğine sarıldık ve geri ayrıldık. O sırada Oikawalar da yanımıza gelmişti.

Amcam diğerlerine baktı. "Merhaba çocuklar, ben Natsume'nin amcası ve otelin sahibi."

Bokuto heyecanla bağırdı, "MERHABA EFENDİM!"

Amcam kahkaha attı, "Çok heyecanlısın sanırım."

Tekrar bana döndü, "Annen söylemiştir zaten ama ben de söyleyeyim. Sen ve arkadaşlarına bütün her şey bedava. 1 hafta istediğiniz gibi eğlenebilirsiniz."

"Teşekkürler amca!"

~~~~~~~~~~~~~~~

Kapıyı açarak valizimle içeri girdim. Oikawa'da arkamdan içeri girdi ve kapıyı kapattı.

"Vay anasını... Güzel odaymış."

Kendimi direkt yatağa attım, "Yoruldum."

"Bebeğim."

"Efendim?"

"Aynı yatakta mı yatacağız?"

Oikawa x Reader |Haikyuu x Reader|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin