Toplu yemek

4.2K 391 162
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Bugün olan son maçım da az önce bitmişti. Hepimizin vücudundan, saçlarından terler damlıyordu.

Takımlar birbirini tebrik etti ve saha kenarında olan yerimize geçtik.

Suyumu aldım ve tek dikişte bitirdikten sonra dirseklerimi dizlerime dayayarak kafamı yere eğdim, derin nefesler aldım.

Maç beni gerçekten yormuştu, yorulmaktan nefret ederdim ama yine de spor yapmaya devam ederdim.

Birinin enseme havlu koyması ile kafamı kaldırdım, Oikawa gülümseyerek bana bakıyordu. "İyi maçtı."

Ensemdeki havluyu aldım ve yüzümü sildim, "Teşekkürler."

"Dönelim mi artık?"

"Olur."

Eşyalarımı aldım ve koça onlarla gelmeyeceğimi söyledikten sonra Oikawa ile sahadan çıkarak koridorda yürümeye başladım.

"Çok açım."

"Yemek yemeye gidelim mi? Ben de bir şey yemedim."

Cevap vereceğim sırada telefonum çaldı, cebimden çıkardığımda Teru olduğunu gördüm.

"NATSUMEE!!"

Telefondan gelen yüksek sesle gözlerimi kapattım ve dişlerimi sıktım. Gerçekten, herkesin bağırma alışkanlığı vardı.

"Ne oldu, Teru?"

"Hâlâ salondasınız, değil mi?"

Arkadan Kuroo ve Tendou'nun da seslerini duyuyordum. "Evet, neden?"

"Yemek yemediniz o zaman?"

"Yemedik."

"Tamam! Biz dışardayız, gelin hadi. Yemeğe gidelim."

Oikawa'ya döndüm, zaten o da telefonu dinlediği için Teru'nun ne dediğini biliyordu.

Onaylarcasına kafasını salladı, geri telefona döndüm. "Tamam, geliyoruz."

Dışarı çıktık, Teru, Tendou, Kuroo, Kenma ve Karasuno takımının hepsi oradaydı.

Kuroo'ya baktım, "Bokutolar yok mu?"

"Onlar takımları ile geri döndüler."

Kafamı tamam anlamında salladım. O sırada Hinata zıplayarak bana bakmaya başladı. "MERHABA!"

Hinata'nın Karasuno'da olduğunu biliyordum, hatta birkaç kez karşılaşmıştım ama özel olarak hiç konuşmamıştım.

"Selam."

Onun arkasında çatık kaşlar ile Oikawa'ya bakan Kageyama gözüme çarptı.

Oikawa ile anlaşamıyorlardı, açık konuşmak gerekirse Oikawa anlaşmak istemiyordu.

"Selam, Kageyama."

Bana döndü, "Merhaba, Natsume."

Teru ortamda olan gerginliği fark etmiş gibi aramıza girdi. "HADİ! YEMEK YEMEYE GİDELİM!"

~~~~~~~~~~~~~~~

"KUROO! PATATESLERİMDEN ALMAYI BIRAK!"

Gülerek içeceğinden bir yudum aldı, "Benimkiler bitti kızım, ne yapayım?"

Kenma'nınkine baktım, tabağında bolca patates vardı. "KENMA'DAN ALSANA!"

Kenma bir anda yemeğini korumaya çalışır gibi kollarını tepsisinin etrafına sardı. Kuroo kahkaha atarak ona baktı ve geri bana döndü.

"Gördüğün gibi, kendisi yemek paylaşmıyor."

Tam bir patates daha alacakken Oikawa Kuroo'nun eline vurdu. "Almasana kızın patateslerini. Aç kendisi, görmüyor musun?"

"Kızmayın Oikawa Bey..."

Oikawa kendi önündeki patatesleri Kuroo'nun önüne koydu. "Al benimkileri ye."

Tendou dolu ağzı ile bağırdı, "OoOoOoO Oikawa sevgilisini koruyor!"

İkimiz de aynı anda ona baktık, Tendou biraz daha güldü ama sonra Teru ile konuşmaya dalarak gülmeyi bıraktı.

"Tōru."

"Efendim güzel-"

Şaşırarak ona baktım, o da ağzından çıkacak şeye şaşırmış gibi duruyordu. Öksürdü ve devam etti. "Efendim,
Natsu-chan?"

Birkaç saniye yüzüne baktım ve mırıldandım. "Patatesleri ona verdin ama, sen doydun mu?"

Gülerek yanağımı sıktı, "Doydum, ye sen."

Oikawa x Reader |Haikyuu x Reader|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin