Beğenin lütfen 🔪
11 yıl sonra, Amerika:
"Efendim, diyorum ki; bu konuyu önce menajerimiz ile konuşmalısınız. Gelip bize, 'Sizinle maç yapmak istiyoruz.' derseniz biz, bir şey yapamayız."
Derin bir nefes aldım ve daha fazla dayanamayarak telefonu adamın yüzüne kapattım.
Koridorda yalnızca benim ve kızların ayak sesleri duyuluyordu. Zaten saatlerdir süren antrenmandan yeni çıkmıştık, bir de manyağın tekine çatmıştım.
Kızlara döndüm, "Manyak adam, bir daha ararsa ben açmam."
Aris güldü, "Kaptan sensin."
Tek kaşımı kaldırdım, "2. Kaptan da sensin?"
Tekrar telefonum çalmaya başlayınca sinirle telefonu cebimden çıkardım ama bakıcı olduğunu görünce rahatladım.
"Alo?"
"Natsume hanım, ne zaman gelirsiniz? Çocuklar yerlerinde durmu- LEO! KOLTUKTAN İN!"
Derin bir nefes aldım ve saate baktım. 3 saat sonra uçağım vardı. "15 dakikaya evdeyim. Lütfen o ikisinin valizlerini hazırlayın, ben zaten benimkini önceden hazırlamıştım."
~~~~~~~~~~~~~~~
Eve girdiğim an Leo ve Luna odalardan koşarak bana doğru geldi. "ANNE!!"
Üstüme zıplayan Leo'yu kucağıma aldım ve ikizi olan kızım, Luna'ya baktım.
İçerden bakıcım Emily hanım çıktı ve bize veda ederek evden çıktı.
10 dakikada duş alıp çıktım ve üstüme bir şeyler giydim.
"Leo, üstünü giyinmen gerek."
"ANNE! PANTALON GİYMEK İSTEMİYORUM!"
"Ne giymek istiyorsun?"
"ETEK! LUNA ETEK GİYİYOR, BEN DE İSTİYORUM!"
"Tamam, git Luna'nın dolabından istediğini seç ve gel."
~~~~~~~~~~~~~~~
Sonraki gün öğlen 2'de Japonya'ya varmıştık. Otele eşyalarımızı koyduktan sonra taksiye binerek maçın olduğu alana gitmeye başlamıştık.
Luna kolumdaki dövmeye dokundu, "Anne, ben de dövme istiyorum!"
"Yaşın çok küçük."
"Ama Teru amcam yapabileceğini söyledi!"
"Teru'nun kafasını s-" çocuklara döndüm, ikisi de meraklı gözlerle bana bakıyordu.
Leo beni sarstı, "Anne, Teru amcamın kafasını ne yapacaksın?"
"Seveceğim, annecim. Hatta, bugün onu gördüğünüzde söyleyin ona. 'Annem senin kafanı sevecekmiş.' diyin. O anlar."
Birkaç dakika sonra Luna tekrar bana döndü. "Anne, bugün tüm amcamlar burada mı olacak?"
"Evet canım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oikawa x Reader |Haikyuu x Reader|
FanfictionOikawa ile birbirinize atışıp duran 2 kişisiniz. Kim inanır ki ilerde onunla sevgili olacağınıza?