Son maç

4K 361 96
                                    

Beğenin lütfen 🔪

Günler sonra:

"Tōru, içeri giriyorum."

Cevap vermesini beklemeden tuvalet kapısını açarak içeri girdim. Altında eşofman vardı, üstü ise çıplaktı.

Yeni duş aldığı için saçlarından su damlaları akıyordu.

Diş fırçasını aldım ve diş macunu sıkarak dişlerimi fırçalamaya başladım. Oikawa ise kenarda durmuş beni izliyordu.

Köpük dolu ağzımla konuştum, "Üstünü giyin ve saçlarını kurut."

"Ben kurutmayacağım."

Kaşlarımı çattım, "Pardon? Yarım saate evden çıkıp okula gitmemiz gerek. Şımarıklık yapma da kurut."

Diş fırçasını yerine koyarak ağzımı su ile temizledim ve havlu ile yüzümü kuruttum.

Saç havlusunu eline alarak bana uzattı, tatlı bir yüz ifadesi yaptı. "Sen kurutur musun?"

Birkaç saniye ona baktım ve derin bir nefes alarak elindeki havluyu aldım. Kendi odama doğru ilerledim, o da peşimden geldi.

Yatağa oturdum ve elimle yatağa birkaç kez oturmasını istercesine vurdum. Hemen anladı ve yaklaşarak oturdu.

Dizlerimin üzerine çıkarak saçlarını kurutmaya başladım. "Nasıl hissediyorsun?"

"Heyecanlı. Sen?"

"Yani... Her zamanki gibi."

Bugün ön elemelerin son günüydü. Oikawalar Karasuno ile maç yapacaktı.

Benim maç yapacağım takım da çok zorlu bir takımdı. Açıkçası biraz tırsıyordum.

5 dakika sonra her şey hazırdı, hemen çantalarımızı alarak evden çıktık.

~~~~~~~~~~~~~~~

Kızlar ile eşyalarımızı alarak otobüsten indik. Erkeklerin otobüsü de bizim otobüsümüzün arkasındaydı. Bizimle aynı anda inmeye başladılar.

Kısa süreliğine Oikawa'ya baktım, o da  bana bakıyordu.

Ona baktığımı görünce gülümsedi ve takımı ile A kapısından içeri girdi.

Biz, B kapısından giriyorduk.

~~~~~~~~~~~~~~~

"Kızlar, bir sorun yok değil mi?"

"Yok, kaptan."

"Tamam o zaman. Ben erkek takımına bakıp geliyorum. Maç 15 dakika sonra başlıyor. Geldiğimde herkes burada olsun."

Odadan çıktım ve koridorda yürüyerek erkeklerin olduğu tarafa gittim.

Oikawalar tribünde oturmuş başka bir maçı izliyordu.

"Tōru."

Sesimi duyduğu gibi kafasını bana çevirdi ve beni görünce gülümseyerek ayağa kalktı. Yanıma yaklaştığında bir anda ellerini belime sararak bana sarıldı.

"İyisin, değil mi?"

Boynuma gömülü olan kafası yüzünden boğuk çıkan sesiyle konuştu. "İyiyim. Özledim."

Güldüm, "En fazla 40 dakikadır görüşmüyoruz."

"Olsun." Ellerini biraz daha sıkı bir şekilde belime sarılmıştı.

Bir elimi ensesine atarak saçları ile oynadım. "Maçta kendine dikkat et."

Kafasını kaldırarak hafif kısık gözleriyle bana baktı. "İlk kez maça çıkmıyorum."

"Olsun. Bu son maç. Dikkat edin kendinize." Son cümlemi kurarken İwa ve diğerlerine de kısa bir süreliğine bakmıştım.

Gülümseyerek alnıma yaklaştı ve dudaklarını alnıma bastırarak bir süre öylece durdu.

"Bu aralar çok romantiksin."

"Rahatsız mı oluyorsun?"

"Yo, ne münasebet?"

Güldü, "2 ay önce böyle bir şey yapsam ebemi belliyor olurdun."

"O 2 ay önceydi."

Duvarda asılı saate baktım, maça az kalmıştı.

"Ben gidiyorum, benim de maçıma az kaldı."

"Tamam, maçta başarılar."

"Size de."

Oikawa x Reader |Haikyuu x Reader|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin