Beğenin lütfen 🔪
Yaz tatili başlangıcı:
Neredeyse sabahladıktan sonra uyuduğum için başım çok ağrıyordu. Bir de art arda çalan telefonum ile sinirle bağırdım.
"TŌRU! ŞU SİKTİĞİMİN TELEFONUNU AÇ!"
Koltuktan gıcırtılar geldi, daha sonra birkaç adım sesi.
Uykulu sesi ile konuştu, "Merhaba, Hayami abla..."
Annemin adını duyunca kafamı yastıkta çevirerek Oikawa'ya bakmaya başladım. Annem sabahın köründe-
Pardon, sabahın körü değilmiş.
Her neyse, annem neden arıyordu?
"Evet, iyiyiz. Siz nasılsınız?"
Birkaç saniye annemi dinledi.
"Ah... Bekleyin, Natsume'ye vereyim."
Telefonu bana uzattığında kaşlarımı çatarak elinden aldım ve kulağıma dayadım. "Noldu?"
"Nasılsın canım?"
"İyiyim. Noldu?"
"Sesin çok uykulu geliyor. Sabahladınız mı siz?"
"Belki..."
"Her neyse. Size bir sürpriz yapmak istedik."
"Sürpriz?"
"Amcanın otelinde size 9 kişilik bir tatil ayarladık. İstediğin arkadaşların ile gidebilirsin. Her şey size bedava."
Koltuktan fırladım ve heyecandan ayaklarım birbirine dolanarak yere düştüm.
"NE?! CİDDİ MİSİN?"
O sırada Oikawa neye şaşırdığımı anlamaya çalışırken bir yandan da kollarımdan tutmuş beni kaldırıyordu.
"Evet, canım. İyi eğlenceler size."
"OHA! SENİ YERİM KADIN!"
Annem kahkaha attı, arkadan babamın da gülüşü geliyordu. "Anca böyle şeyler olunca sevgi göster sen de!" Yalandan bir sinir ile söylemişti.
"Amaaan annecim, valla seviyorum seni. Hadi görüşürüz!"
Telefonu kapattım ve heyecanla Oikawa'ya baktım.
O ise verdiğin tepkilere şaşırarak ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
"Güzelim, iyi misin?"
"OTEL!"
"Ne?"
"OTELE GİDİYORUZ!"
"Ne oteli lan?"
"AMCAMIN! 9 KİŞİ GİDECEĞİZ!"
O da şok içinde koltuktan kalktı, "HASSİKTİR!"
Birkaç saniye durdu, "Kimler gelecek bizimle?"
Bir parmağımı açtım, "Teru,"
Her isim söylediğimde sırayla parmak açmaya başladım.
"Tendou, Kuroo, Kenma, İwa, Bokuto, Akaashi."
Cümlemi tamamladı, "Sen ve ben ile 9 kişi oluyoruz."
"EVET!"
"Hassiktir... Ciddi ciddi o dünyaca ünlü otele gideceğiz."
~~~~~~~~~~~~~~~
Kapının çalması ile yerimden fırlayarak kapıya koştum. Tüm ekip karşımdaydı. "GİRİN İÇERİ, GİRİN!"
Hepsi tepkime şaşırmış bir şekilde içeri girdi.
Şu ana kadar hiçbir zaman bu kadar enerjik gözükmediğim için şaşırmaları normaldi. Zaten onları eve çağırırken bile heyecandan doğru düzgün cümle kuramamıştım.
Hepsi salona oturdu, ben de Oikawa'nın yanına oturdum ve Oikawa kolunu omzuma attı.
Kuroo tek kaşını kaldırdı, "Noluyor lan? Evleniyor musunuz?"
"Ona daha var canım." Oikawa'nın dediği şey bile birkaç saniye güldük.
"Tatile gidiyoruz."
Hepsi bir anda bana baktı.
Teru dudak piercingini dişleri arasına alırken mırıldandı, "Ne tatili lan?"
"Otele!"
"Natsume'nin amcasının oteline."
Bokuto bir anda yerinden zıpladı, "ŞU ÜNLÜ OLAN OTEL Mİ?! HANİ ÜNLÜLER VE ZENGİNLER GİDİYOR!"
Tendou'da ona katıldı, "HASSİKTİR! ŞAKA MI?!"
Hepsi merak ile bana bakıyordu.
"Şaka değil. Annemler mezun olduğumuz için sürpriz yapmış. 9 kişilik her ayırtmış, o yüzden sizi de çağırdım."
Kenma oyun konsoluna bakarken mırıldandı, "Natsume ile arkadaş olmanın faydaları..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oikawa x Reader |Haikyuu x Reader|
Fiksi PenggemarOikawa ile birbirinize atışıp duran 2 kişisiniz. Kim inanır ki ilerde onunla sevgili olacağınıza?