Bölüm 5

7.7K 378 16
                                    

Kirpiklerimin arasından sızan gün ışığı ile huzursuzca bedenimi diğer yöne çevirdim. Başımın bedenime yaptığı ağırlık yavaş yavaş artarken dağılan uykuma geri dönmeye çalıştım. 

Bu kadar içmenin hesabını da yazdım yavrum tahtaya zihnimin karanlık odalarından sızıp kulaklarımda çınlayan cümle ile anlamsızca aralanan kirpiklerim, beyaz tavanla buluşturdu gözlerimi. Tanıdık fakat bir o kadar da uzaklardan yankılanan cümleyi kimin kurduğunu hatırlamaya çalışsam da hala ayılamayan zihnimle pekte mümkün olmuyordu. 

Yoğunluğunu arttıran baş ağrımla yastığı yüzüme bastırmak için  geriye uzattığım parmaklarıma dokunan kumaş ile hızlıca oturur pozisyona geçtim. Geceden kalma bir kaç anı gözlerimin önünden geçerken cekete baka kaldım. Hah yok canım. Peh daha neler. Hadi be sende. 


Aslan çıkar ayakkabılarını yeni sildim ben yerleri . Yapmadım de, Zümra yapmadım de kızım. İç sesime sorduğum soruyla tabi ki yaptın salak diye cevap alırken ağrıdan kopan başımı hızlıca yatağa bastırarak çığlık attım. Salaktım ben , adama kendimi eve taşıtmış üstelik saçma saçma şeyler sorarak göğsüne sokulmuştum. Vurun beni, şöyle sağlam bir tokat atın bana. Allah'ım neden ya ben nasıl sarhoş olurdum. Peki Ayben, o nerede? Çok haklı olarak konuşan iç sesime bir beşlik çakarak yataktan hızla çıkıp odasına doğru koştum. 


"Ayben kalk ,aloo kalk kızım kime diyorum Aybennn" üzerini çıkarmadan yatağa yüz  üstü kendini atmış arkadaşımın kolundan çekerek seslensem de tepki vermeden uyumaya devam ediyordu."Lan Ayben kalksana ,kızım öldüm ben kalk bi toprak at üstüme."

"Zümra ne oluyor sabah sabah" elinin körü oluyor Ayben. Beni adamlar getirmiş eve Ayben. Ağzımızla içmeliydik Ayben .


"Ayben bittim ben " yatağın üzerinde bir o yana bir bu yana kafasını çevirerek beni görmezlikten gelmeye çalışırken ellerimi çenesine bastırarak tepeden ona baktım.

"Ayben beni eve Aslan getirmiş" titreyen sesime eşlik eden Ayben'in çığlığıyla geriye doğru kaçtım. Ne oluyordu lan. "Kızım niye şeyini görmüş kedi gibi bağırıyorsun "damağıma yasladığım parmağımla ayağa kalkıp volta atmaya başladım. Ne yapsaydım taşınsa mıydım buradan.


"Aynaya bak Zümra Allah için öyle gelinir mi ya" korkudan yatakta geriye kaymış yüzünü ovalarken konuşan Ayben'le aynaya doğru döndüğümde ikinci çığlığı da ben bastım. Allah'ım bu neydiii? Rimelim akmış , rujum dağılmış eyeliner far olma yolunda özgürlüğünü ilan etmişti resmen. Haklı olan arkadaşıma cevap verecekken Aslan'ın da bu halimi görme ihtimalini düşündüm. Yok ya yattığım için dağılmıştır.  Yani inşallah.

"Sen Aslan mı dedin" çakraları yeni yeni açılmaya başlamıştı. Günaydın Ayben.

"Evet ya o bırakmış beni rezil oldum Ayben ayakkabılarını çıkar dedim adama, yeni sildim dedim Ayben ,elin adamları bıraktı beni eve ,Ayben ne yatıyon ya hala" yastığa koyduğu başını küfürle geri kaldırarak şokla yüzüme baktı. Durum güncellemesi mi yapıyordu donup kalmıştı. Birden kahkaha atarak yataktan geriye attığı bedeni yerle öpüşürken aptal dedim .Aptaldı bu kız. Ağlanacak halime gülüyordu. "Gidiyorum ben Allah'ın cezası sana bir şey anlatırsam mum olayım Ayben yaksınlar beni"

"Dur kızım tamam ya özür dilerim" odadan çıkıp banyoya girerek kapıyı kapadım. Ne vardı gülünecek yani. Komik değildi. 

Ne diyecektim adama , alkolik gibi davranmıştım ne diyerek çıkardım bu durumdan. Üzerimdekileri çıkararak sıcak suyun altına girerek zaten akmış olan makyajlı yüzüme ellerimi sürdüm boydan boya. Şehri mi terk etseydim acaba? İlla karşılaşırdık bu şehirde. Utançtan bakamazdım ki yüzüne şimdi ben. 

ZÜMRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin