iris / Part 10

52 6 0
                                    

Yazar anlatımından;

San ve Wooyoung çimenlikte sözleştikleri gibi buluşmuşlardı ve şuan ikisi de bir ağacın altında oturuyorlardı. Konuşmak yerine sadece etrafta göz gezdiriyorlardı ve belki de böylesi daha iyiydi.

"San."

"Efendim?"

"Bir şey söylemem gerek."

"Neymiş o?"

"Alıştıra alıştıra mı söyleyeyim yoksa direkt mi?"

"Ne söyleyeceğine bağlı."

"İkimizle ilgili,daha doğrusu benimle."

"Direkt söylüyorum o zaman?"

"Söyle."

"Senden hoşlanıyorum."

"Ne?"

"Evet işte."

"Vay canına, karşılık almak güzel."

"Anlamadım?"

"Evet,duygularımız karşılıklıymış."

Wooyoung bu duyduklarına karşılık boynunu öne eğmiş gülümsüyordu. Çok sakindi ikiside sanki günlük olan bir şeymiş gibi.

"Belli ediyor muydum?"

"Az çok. Peki ben?"

"Hiç,hatta söylemekte tereddüt ettim."

"Çok hızlı oldu değil mi?"

"Evet öyle oldu biraz."

İkisi de konuşmayı kesmişti. Sadece etrafa bakıyorlardı,ki bu çok da alışılmadık bir şey değildi.

"Bak bak, şurada bir tavşan var!"

Wooyoung'un parmağı ile gösterdiği yerde bembeyaz bir tavşan vardı. Wooyoung o kaçmadan onu yakalamış ve kucağına almıştı. Sonra geri eski yerine oturup seviyordu. Çok uysal bir hayvandı ve çok da kaçmak gibi bir niyeti yoktu.San da Wooyoung'un kucağındaki küçük tavşanı seviyordu.

...

Noel Günü:

San ve Wooyoung'un çıkmaya başlamasının ardından 4 ay geçmiş ve bu süreçte ilişkileri hiç zedelenmemişti. Her geçen gün birbirlerine daha da çok bağlanmış ve daha da çok aşık oluyorlardı. İlişkilerini ailelerinden saklamak onlar için mantıklıydı çünkü o zamanın dar düşünceli insanları aynı cinsiyetten iki insanın birbirine özel duygular beslemesi "iğrenç" bir şeydi ve bu hatta ölüme kadar gidebilirdi.Aileleri de artık beraber zaman geçirmelerine takılmıyordu çünkü onlar birer "yakın arkadaşlardı".

"Mutlu Noeller efendim."

Wooyoung dükkana gelen her müşteriyi çıkarken güler yüzle ve mutlu Noel dilekleri ile uğurluyordu.

"Ben geldim!"

"Hoşgeldin."

San sevgilisini görmeye gelmişti.

"Üstün başın kar olmuş."

"Dışarda baya kar var."

"Atkını düzgün takmamışsın."

"Aceleyle geldim."

Wooyoung San'ın omzundaki atkısını düzeltiyordu.

"Oo çifte kumrular ne yapıyor burda."

Yeosang dükkâna girdiği gibi bu iki genci mutlu görünce o da mutlu olmuştu. İlişkilerini bir tek o biliyordu ilk günden beri.

"Ben fazla durmayayım malûm bugün kalabalık olacaktır bizim yer, akşam çam ağacının altında görüşürüz."

"Görüşürüz."

"Görüşürüz."

UMARIM BÖLÜMLERİ BEĞENİYORSUNUZDUR ÇÜNKÜ BENİM İÇİME HİÇ SİNMİYOR ŞU SIRALAR YAZARKEN 😭😭

Çiçek Dükkânı | WooSanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin