Wooyoung mutfakta kahvaltıyı hazırlarken San da yatak odasında üstünü değiştirip aşağı mutfağa Wooyoung'un yanına inmişti.
Wooyoung tahta üzerinde salatalıkları doğrarken San arkadan sarılmış ve sabah yaptığı gibi Wooyoung'un ensesini öpmüştü.
"Yardıma ihtiyacın var mı?"
"Hayır,bitti zaten."
San yüzünü sevgilisinin ensesine geri gömmüştü. Wooyoung'un kokusunu içine çekiyordu. O ağır çiçek kokusu ilk tanıştıkları zamandan beri vardı.
San ilk başlarda yani çok yakın olmadıkları zamanlar bunu Wooyoung'un bir çiçek dükkânında çalışmasına bağlıyordu ama zamanla bunun onun kendi kokusu olduğunu anlamıştı.
Wooyoung her hareketinde San da onunla aynı şeyleri yapıp kollarını onun belinden asla ayırmıyordu. Bu Wooyoung'un her ne kadar hareketlerini kısıtlasa ve yavaşlatsa da Wooyoung bundan rahatsız değildi.
"San."
"Efendim?"
"Hadi bırak beni de kahvaltı yapalım."
San Wooyoung'u her ne kadar istemese de bırakmıştı ama hâlâ dibindeydi. Wooyoung arkası dönük olduğu için San'ın arkasında olduğunu bilmiyordu ve arkasına döndüğü gibi karşısında onu görünce -heleki bir de tam dibinde- irkilmişti ve gözleri kocaman açılmıştı.
"Noldu neden korktun?"
"Bir anda arkamda görünce."
Wooyoung şuan tezgah ile San arasında sıkışmıştı. San'ın kolları onun kaçmasını engelleyecek şekilde tezgaha dayalı olmasaydı kaçardı da işte.
"Alıştım senin bu hallerine,ama bugün ayrı bir şey var üstünde."
"Sadece seni seviyorum ve korkuyorum, içimde kötü bir his var."
San bu cümleyi söyledikten sonra Wooyoung'a sımsıkı sarılmıştı. San Wooyoung'u bugün çok şaşırtıyordu. Wooyoung kısa süren şokunun ardından San'ın sarılışına karşılık vermişti.
San Wooyoung'dan ayrılınca karşısındaki bedenin yüzünü elleri arasına almıştı.
"Öpebilir miyim?"
Wooyoung kafasını onaylar bir şekilde salladıktan sonra San dediğini yapmış ve Wooyoung'u öpmüştü.
...
14 Şubat
"Hadi görüşürüz."
"Sen de gelsen?"
"Efendim?"
"İçimde bir kaç gündür kötü bir his var ve bugün daha baskın bu duygu. Sen de gel en azından yanımda olmuş olursun."
"Çok isterdim San ama bugün halsiz hissediyorum. Sen şehirdeki işlerini bitir,eve gel bak nasıl iyiyim. Tamam mı sevgilim?"
"Tamam."
San istemeye istemeye Wooyoung'un dediğini kabul etmiş ve ikili birbirine veda öpücüklerini verdikten sonra San evden çıkmıştı. San'ın bugün şehirde işleri vardı çünkü iş bulmak için gittiği yerlerden 3'ü onu tekrar çağırmıştı.
Wooyoung mutfakta papatya çayını hazırlamış ve koltuğa oturup kitabını okumaya başlamıştı.
Papatya çayı onu rahatlattığından olacaktır ki çayı bittikten sonra kitabını okurken uyuyakalmıştı.
eveeeet Çiçek Dükkânı'nın finalinin ilk partı yazıldıııı. Yarın finalde görüşürüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çiçek Dükkânı | WooSan
FanfictionAngst, istediğiniz zaman dilimini düşünebilirsiniz ancak ben daha 50'ler zamanlarına yakın tutmaya çalıştım.