A péntek gyorsan elment, szombat reggel csengetésre ébredtem, kisebb pánik jött rám. Most ébredtem fel, a hajam szanaszét áll. Pizsiben vagyok, és rémesen nézek ki. Kukucskáltam le az emeletről, anyukam nyitott ajtó és üdvözölte Mark-ot. Gyorsan bementem a szobámba. Írtam egy smst Sarah-nak, hogy Mark itt van, és hogy nem is szólt. Gyorsan össze pakoltam és rohantam a fürdőbe, az ajtót csak be hajtottam. Beálltam a zuhany alá, hajatmostam épp, mikor hallottam, hogy a zuhanyfüggönyt el húzzák. Nem foglalkoztam vele, hisz tudtam, hogy Ő az. Hirtelen megéreztem derekamon a hatalmas kezeit.
~Baromira hiányoztál Isa. Mondta,majd ölelt magához.
Kezemet rátettem az ő kezére, és azonnal elkapott a sírás. Meg fordultam és a nyakába borultam. Próbált vigasztalni, szorított magához. Mikor sikerült megnyugodnom, kezeit az arcomra tette, és szenvedélyesen megcsókolt. Öleltem magamhoz, miközben az egyik keze el vándorolt a fenekemre és bele markolt. Egy halk nyögés hagyta el számat. Elégedetten mosolygott, és nézett a szemembe. Teljesen zavarba jöttem. Próbáltam takarni magam.
~Gyönyörű vagy szerelmem. Mondta, majd megcsókolt és finoman neki tolt a falnak, miközben markolászni kezdte melleimet.
Teljesen zavarban voltam, pedig nem ezaz első, hogy itt terem és hogy együtt zuhanyzunk. Halk sóhajok hagyták el számat, majd megéreztem férfiasságát a hasamnál. Végig húztam kezemet felső testén. Vágyakozó szemekkel nézett rám, és a szájába harapott. Kezét az arcomra tette és a hüvelyk ujját végig húzta a számon majd megcsókolt és felemelt, lábaimat a derekán össze kulcsoltam. Csillogó szemekkel nézett rám, majd elkezdte csókolgatni a nyakam amitől akaratlanul is,felsóhajtottam.
~Kívánlak baby.
Finoman harapdálni kezdte a nyakam és férfiasságával izgatni kezdett.
-Én is kívánlak. Mondtam, majd elkezdtem harapdálni a nyakát, amitől férfiassága teljesen megkeményedett. Mélyen a szemembe nézett, majd lassan belémhatolt. Halk nyögés hagyta el mindkettőnk száját. Lassan mozogni kezdett bennem, majd egyre jobban ziháltunk, nyakába borultam és finoman csókolgatni kezdtem. Egyszerre mentünk el, majd letett és megcsókolt.
~Szeretlek életem értelme
-Én is szeretlek szerelmem.
Le zuhanyoztunk, majd együtt le mentünk reggelizni. Utána meg kávéztunk majd fel mentünk a szobámba. Elő szedtem a ruhát, amiben majd megyek. Beszélgettünk, el mesélte milyen volt a suli, és hogy mennyire hiányoztam neki. Át öltöztem, majd fél 12-kor el indultunk hozzájuk.Anyukája hatalmas öleléssel és mosollyal fogadott. Sétáltunk egyet a kertben, közben beszélgettünk. Említette, hogy sűrűbben is mehetnék, ha Mark nincs itthon, akkor is szívesen látnak. Ők mindig is nagyon közel áltak hozzám. Be mentünk és le ültünk ebédelni. Jót beszélgettünk közben. Majd fel mentünk kettesben, és megnéztünk egy filmet. Már a vége felé jártunk, mikor Mark felpattant mellőlem.
~Hoztam neked valamit.
-Miiiit?
Mondtam izgatottan.
Oda ment a szekrényéhez majd ki vett egy hatalmas ajándék táskát.
~Remélem tetszeni fog..Könnyek szöktek szemembe, megöleltem őt.
-Imádom, köszönöm szerelmem.
Lementünk sétálni egyet, majd 9 körül vissza fel mentünk a szobájába.
Anyukája kopogott, majd megkérdezte nem e vacsorázunk vele. Persze nem mondhattunk nemet, így hát le mentünk. 11körül mentünk le feküdni, eléggé bele mélyedünk a beszélgetésbe.
A pólójában aludtam, a karjai közt. El sem tudom mondani, mennyire hiányzott már ezaz érzés.
Vele töltöttem az egész hétvégét.
YOU ARE READING
Ki Vagyok Én?
FanfictionAz élet soha nem könnyű. Főleg nem nekem. Egy alkoholista apával, folyamatos dühproblémákkal, egy kistestvérrel. Fájdalomból sok jutott mire rájöttem hogy magamat nem is ismerem,de el kezdtem rájönni hogy mit, és kit is szeretek valójában.