4

109 4 0
                                    

9 körül anyukám fel jött, hogy meg nézze hogy vagyok. Meg kértem anyát, hogy hívja fel Sarah-t hogy nem megyek vissza. Vettem be gyógyszert, és vissza is aludtam. 2 körül ébredtem, írtam e-mailt a sulinak, hogy le betegedtem, ezért nem leszek. Kértünk időpontot az orvoshoz hétfőre. A következő pár órában csak feküdtem, és léteztem. Sok minden járt a fejemben. Főképp Mark és Lara. Vajon tényleg a huga volt otthon? Az ő parfümjét éreztem? Kezdek pánikolni. Mi van, ha van valakije? Mi van, ha már nem szeret? Addig törtem ezen a fejem, amég ki nem tört belőlem a sírás. Aztán eszembe jutott az új lány. Lara miért volt olyan furi? Talán a nőkhöz is vonzódik? De miért pont engem kérdezett erről? Na mindegy, lehet csak érdekli a téma. Hétfőn végül egyedül kellett mennem a dokihoz. Hazafelé a buszon, össze futottam az exemmel. Igyekeztem nem foglalkozni vele, és sietősre véve leszalltam a következő megállóban és hívtam anyát. Van itt egy park a közelben, ott találkozunk aztán haza visz. Egész hétre ki írt a doki. Mi lesz velem itthon? Pillanatokon belül oda értem a parkhoz. Anya is pikpakk megjött. Épp hogy be ültem az autóba, már mondta is, hogy ha haza érünk csinál nekem meleg teát. Jót beszélgettünk hazafelé. Miután haza értünk fel mentem a szobámba és át dobtam magam kényelmes otthoni ruhába. Pár perc múlva anya kopogott, hozott nekem teát.

Délután el kertem Sarahtol a mai jegyzeteket, le írtam és meg is tanultam őket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Délután el kertem Sarahtol a mai jegyzeteket, le írtam és meg is tanultam őket. Délután felhívott Lara, hogy miért nem voltam ma. Aztán mondta, hogy ha jobban vagyok és van kedvem a társaságához, akkor át ugrana valamelyik nap. És esetleg sétálhatnánk is egy jót, mert nem ismeri a környéket.
Megbeszéltük, hogy szerdán át jön.
A nap hátra lévő részében filmet néztem, teáztam és próbáltam enni is valamit, de abszolút nem esett jól. Kedden együtt ebédeltünk a családdal. Egész tűrhető volt, majd megnéztünk egy filmet közösen. Alig vártam a szerdát, hogy jöjjön Lara. Alig ismerem, de vonzz. Kedvelem őt, meg a furi kérdéseit. Szerda reggel van, arra ébredtem, hogy fáj a fejem. Le zuhanyoztam, felöltöztem. Mark hívott, ma megy vissza a fősulira. Gyorsan le rázott, mintha társasága lenne épp, de ez egyeltalán nem érdekelt most. Lara epp csengetett, mikor le raktuk. Rohantam le az emeletről, még meg is botlottam. Ki nyitottam az ajtót, és be hívtam Larat.

Bemutattam őt anyukámnak, majd anya megjegyezte, hogy milyen jó a stílusa neki is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bemutattam őt anyukámnak, majd anya megjegyezte, hogy milyen jó a stílusa neki is. Fel mentünk a szobámba, körbevezettem őt. Majd be nem állt a szánk, nagyon jót beszélgettünk. Anya 3x jött fel, megkérdezni nem-e kérünk valamit. Hozott nekünk teát, és sütit.
~Le megyünk sétálni?
-Persze, le mehetünk, csak át öltözök.
~Oké, le menjek addig?
-Maradj csak.
Kinyitottam a gardróbot és kivettem valamit, ami épp a kezemben akadt.
Gyorsan át öltöztem, nem zavartattam magam.
-Kész vagyok, mehetünk.

Láthatóan zavarba hoztam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Láthatóan zavarba hoztam.
~Gyönyörű vagy.  Mondta, majd el indultunk lefelé. Szóltam anyának, hogy majd jövök, és már mentünk is. Leültünk a parkban egy padra, és beszélgettünk minden féléről. Fel eszméltünk, hogy későre jár, és már nincs busz, amivel haza tudna menni.
-Aludj nálam. El férünk ketten is.
~De.. nem zavarok?
-Miért zavarnál?
~Nem tudom.  Nevetett.
El indultunk vissza hozzánk, szóltam anyának, hogy Lara itt alszik. Fel mentünk a szobámba, vissza öltöztem és láttam rajta, hogy olyan furcsán, vágyakozóan néz rám. Vacsorára rendeltünk pizzát, kozben filmet néztünk. Le feküdtem és úgy néztem a filmet. Lara odabújt hozzám, és úgy nézzük. Automatikusan át öleltem őt. Egy has póló és egy bugyi van rajtam csak. El kezdte simogatni a hasamat, jól eső sóhaj hagyta el a számat.
-Tele a pocim.
~Enyém is. Mondta, majd ölelt magához. Pillanatokon belül el aludtunk. Éjjel felébredtem egyszer arra, hogy a keze a fenekemen van, el mosolyodtam majd aludtam tovább.

Ki Vagyok Én?Where stories live. Discover now